Gå til innhold

kviser og atter kviser...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

noen andre som har problemer med kviser,noen som vet om det er et typisk graviditets symptom/fenomen....har fått kjempe mange småe kviser på brystet,som går nesten ned til magen, har også fått noen på ryggen...er 12 uker på vei,og har egentlig ikke vært plaget med slike kviser før..irriterende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er veldig mange som er plaget med kviser når det går gravide.

det er heldigvis et problem som forsvinner når man er ferdig med ammingen (om ikke før)

var en her som opplyste meg om en krem en gang, som var kjempefin... men husker ikke merket.

hun er sikkert på 2 tri nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Fastlegen anbefalte Vichy normaderm ansiktsgele og krem på Apoteket. Gir effekt etter et par dagers bruk. Også anbefalte han hudpleie. Han råda til ikke å bruke reseptkremer mot kviser.

 

Så folkens hva med å unne seg litt luksus?! Her blir det hudpleie flere ganger!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått det, særlig på overarmer og rygg. Merkelig nok ser det ut til at ansiktet mitt har roet seg litt ned.

Men de på ryggen/skuldre ser det ut som om jeg har fått litt kontroll på ved følgende måte: Jeg har en billig ansiktsskrubb som jeg kjøpte en gang på Boots i England - tilsvarende får du sikkert kjøpt på et hvilket som helst parfymeutsalg her. Kanskje på HM e.l.?

Poenget er at den er så billig at jeg virkelig ikke tenker økonomi når jeg bruker den... skrubber som en gal med masse av den hver eneste gang jeg dusjer, over hele overkroppen og skuldrene. Lar den virke i opptil 2 minutter hver gang. Skyller av, og hvis jeg er ekstra ivrig skrubber jeg i tillegg med en sånn eksfoliator-hanske som man får bl.a. på Body Shop. Etterpå unngår jeg fuktighetskrem på de områdene. Ivrige, store, røde, VONDE, stygge kviser får gjennomgå med en sånn kvisekremsak fra guarnier (staving?) , en liten blå tubesak som skal ta knekken på skiten. Jeg gjør dette nesten hver dag... har også sånn kvisekrem på hver natt. Det ser ut til å funke, i alle fall har ting roet seg litt ned... Lykke til!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...