Inger¸.•°´¯♥ Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Mi lille jente har så utrolig dårlig ånde. Det er særlig når hun står opp på morgenen. Vi prøver å pusse tennene morgen og kveld, men hun vrir og vender på seg, så det blir ikke så nøyaktig. Hun får en fluortablett hver kveld. Hvorfor har hun så dårlig ånde? Hva skal vi gjøre? Det er så ille at jeg må snu meg bort hvis hun puster på meg.
winneboo Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Sikkert fordi hun ikke får pussa tennene skikkelig. Jenta mi hadde også en periode hvor det var umulig å få pussa tennene hennes skikkelig å da lukta det ikke akkurat godt av munnen hennes. Men nå som vi får pussa tennene ordentlig morgen og kveld lukter det aldri vondt.
Lilla76 Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 tror ikke det er så uvanlig at de har dårlig ånde om morgenen. det har jenta mi også, tror det er spesielt når de bruker smokk på natten. det kan også være et tegn på at de har drukket for lite, det ser hvert fall jeg på datteren min. dersom jeg gir henne godt med drikke på kvelden før, helst vann, så er det mye bedre på morgenen. det hjelper også med drikke på morgenen. dårlig ånde kommer som oftest ikke fra tennene og munnen, men fra halsen og tarmene, derfor blir det bedre når man drikker godt med vann.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 Min eldste jente har også dårlig ånde. Det skyldes nok ikke dårlig tannpuss, men hun sover mye med åpen munn. Svetter for om natta og sparker av seg dyna, og da begynner hun å fryse. Hun har akkurat samme ånde som min søster. Trodde det var henne som lå ved siden av meg en morgen første jeg jeg oppleve det. Men neida. Min søster har aldri hatt hull i tennene, så det er nok ingen annen forklaring på det enn att det er slik.
Svenska tjejen Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Jeg reagerte på at snuppa hadde dårlig ånde når det var tenner på gang.. Kan det väre grunnen? Eller har hun värt sånn lenge?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Kan også være tegn på halsbetennelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå