bebito:-) Skrevet 4. februar 2007 #1 Del Skrevet 4. februar 2007 Hva er egentlig det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 4. februar 2007 #2 Del Skrevet 4. februar 2007 Visstnok et slags nett man kan putte mat inni og så kan babyen gnage på det uten å få i seg store biter? Sånn har jeg forstått det iallefall:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 4. februar 2007 #3 Del Skrevet 4. februar 2007 Du kan ta en titt her: http://loevebarna.skryt.no/lovebarnas_hovedside/hostvinter/nyheter/babysafefeeder2-pakningmedtoek Har prøvd den til gutten min, men han er så kresen, så det har foreløpig ikke fallt i smak her... Men jeg fortsetter å prøve!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. februar 2007 #4 Del Skrevet 4. februar 2007 Har lurt litt på å kjøpe en slik, men vil ikke de posene bli...tja...veldig ekle? Tenker på at maten vil vel jo bli most gjennom den posen... Må jo selvfølgelig skylle og vaske, men blir det veldig grisete i mellomtiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebito:-) Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 4. februar 2007 Hmm, snedig. Får man kjøpt dette i barnebutikker, el kun på nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 4. februar 2007 #6 Del Skrevet 4. februar 2007 Har sett de på babyshop, barnas hus og fru lyng ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bakken+Ellapiaogtwinsa Skrevet 4. februar 2007 #7 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg kjøpte en slik på Barnas Hus i går, koster 99kr. Du kan kjøpe nye slike nett når det gamle blir ekkelt. prøvde den på snuppa i dag, men druer som var delt i 2 inni! Hun koste seg fælt! Kjempe gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå