Gå til innhold

Fødsel eller ikke?

Har en av hver-full stopp nå=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke bestemme meg for om det kan være noe på gang her!

Jeg kjenner litt tak som kommer og går men det er ikke sånn kjempe vondt og det kan gå lang tid i mellom hver gang..

Men jeg klarer ikke og sitte i ro når det står på..

Men kjenner mest i korsryggen,men riene mine satt i ryggen da jeg skulle ha sønnen min..

Jenta har vært helt normalt aktiv i hele dag men den siste timen nå har det vært rolig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

får håpe at det er starten på noe...

Lykke til i allefall... sender over litt fødestøv slik at det ikke stopper opp, men jobber seg sterkere...

Skrevet

Huff tørr ikke håpe at det er noe heller i fare for og bli skuffet...

Skrevet

hei, å hvor heldig du er, har også termin 8 februar, å her er det ikke tegn på noen ting:( Men det høres ut som det er en start hos deg:) Spennende, hvor skal du føde da?

Skrevet

Jeg skal føde på sus..(stavanger)

Du da??

Men jeg skrev et innlegg tidligere i dag..jeg og sambo har vært og gått lang tur i dag å rett etter det hadde jeg så vondt at jeg bare gråt..men da var det vondt hele tiden egentlig men når har det gått over til tak som kommer og går..men har jo hatt mye falske rier den siste uka men det er ikke det samme nå...

Skrevet

om det ikke skjer i natt så har det i allefall startet...... jeg skal tro og håpe for deg....

Skrevet

i Bodø, håper jeg slipper å gå over tiden ihvertfall. førstemann fikk jeg en uke før... du får ha lykke til, kanskje jeg skal følge deg å gå meg en god kveldstur:)

Skrevet

Takk...send mye fødestøv da...

Trenger virkelig og føde nå jeg...!!

Skrevet

er du på sus eller er du hjemma? Har tenkt på deg.. egentlig så håper jeg at du er havnet inn på sus...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...