Gå til innhold

vondt nede på høyre side av magen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så veldig vondt nede på magen, på høyre side.. er så øm at jeg har vanskelig for å gå..

Er dette eggstokken som kan være øm? å hva kommer det av?

Flere som har lignende? er i uke 18.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den slags smerter er ofte ligamentbåndene som strekker seg etc..

kan jo ikke si noe sikkert,men har hørt at det som regel er det, så lenge det ikke er krampeaktig..

Det at det den ene eller andre dagen er her og så plutselig et annet sted, kan ha med hvordan baby ligger i magen, hvor det presser, osv..

Jeg har ofte litt vondt på venstre side, fordi blæren min er presset ut til den siden, (kjennes iallefall sånn ut!)

Men du skal være litt obs på feks urinveisinfeksjon,dersom smerten kryper oppover mot nyrene, så du ikke ender opp med nyrebekkenbetennelse..

som du ser kan jeg ikke gi noe svar på hva akkurat DIN smerte er, men så lenge det ikke er som kramper, tror jeg ikke du skal være redd. Men dersom det ikke gir seg, så ville jeg iallefall tatt en telefon til legen og hørt hva det kunne være..

:)

Skrevet

skal ikke det kjennes mer som stikkinger?

Tror ikke det er krampeaktig, men mer konstant øm.

Kjennes bare veldig ømt ut..

Får vel bare se hvordan det utvikler seg og eventuelt ringe legen hvis det ikke blir bedre. kom først i dag, å kan være borte igjen i morgen så..

=)

Skrevet

jeg kjenner ligamentbåndene mer som... ehm.. menssmerter, på en måte?

ikke som stikkiner, iallefall..

føler at jeg er øm i hele livmor jeg da.. som om du går konstant tissetrengt i hele magen, lissom. helt merkelig.. som en.. pose vann, på en måte. men tenker at det er det jo på en måte også..

så lenge ikke det er kramper og overveldene smerte, så kan du helt sikkert gi det en dag eller to. kan hende er det et eller annet som ligger i klem akkurat i dag. Hva med å legge seg litt på siden (den andre siden) og se om det forsvinner? etc?

Skrevet

det minnet meg litt om menssmerter når det begynte i dag. men tidligere har jeg kjent det som stikkinger.

er jo mye som skjer der inne nå da. så det er nok helt normalt, og sikkert veldig individuelt hvordan smertene kjennes. noen kjenner det sikkert ikke i det hele tatt. (de heldige)

vil ikke beskrive det som kramper, men skal se om det blir bedre.

kanskje prøve å ligge på venste side ja..

Takk for svar.. *takknemmelig*

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...