K&K2 Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 hei! Har en liten en på 4 1/2 mnd. Vil gjerne at hun sover ute i vognen på dagen. Hvor går grensen mtp hvor kaldt det er ute? Hun ligger under dyne og ullteppe i en flisdress. og har teppe foran "luken". Takk for svar!
komplett familie Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 jeg ville ikke ha lagt han ut hvis det var under 0 grader
beky Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 Tror det er på -10 men det spørs vel litt hvor lenge han sover også da, ville nok ikke latt de ligge for lenge ute hvis det var mange minus..
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 HALLO..ville ikke lagt han ut hvis det var under 0 grader !!!!!!!!??????? Hva tror du vi gjør her oppe i nord på vinteren...? Her er det nesten ikke en dag det er over 0 grader!!! På helsestasjonen sier de grensen er -10!!
komplett familie Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 he he - ok da!!! Er ikke vant til kulde her på vestlandet!!! Synes det er iskaldt når det er 0 grader - beklager det =)
K&K2 Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2007 takker for svar, men hva mener dere med ikke for lenge? SI det er minus 3-5 grader?
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 4. februar 2007 #7 Skrevet 4. februar 2007 Jeg bor i nord og har han ute til max -10, lar han sove til han våkner selv :-)
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 4. februar 2007 #8 Skrevet 4. februar 2007 Jeg lar aldri ungen sove ute, har mer kontroll når ungen er inne+ at jeg forstår ikke helt dette med å absolutt skulle la ungen sove ute når det er kaldt..?
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 4. februar 2007 #9 Skrevet 4. februar 2007 Har kjeledress på inni lammeskinnsposen og teppe forran luken! Er varm og god når jeg tar han inn. Har ikke hatt behov for å ta i bruk voksiposen enda :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå