Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har for tiden stoppet grøtintroduksjonen, fordi jeg fikk begynende brystbetennelse.....trenger at gutten suger ondskapen ut av meg.

Da han fikk grøt bæsjet han 3-4 ganger om dagen, nå etter nesten 2 døgn med kun mm, så skriker han og har mageknip.....teite magen hans.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være karrien, da? Var det sterke saker? Er du bedre forresten?

Skrevet

har spist sterk karri masse under amming tideligere uten problem, tror kanskje han er litt uggen.

Feberen min er borte, men det er fortsatt en kul inni puppen. Ringer legen i morgen, for sikkerhets skyld (begynte å tenke på bryst kreft plutselig)...må også få noe sterkere skyts mot soppen, krystallfiolett blir for uttørrende og ejg er snar tom for mycostatin kremen.

Skrevet

Stakkar deg da har liksom litt å plages med Håper poden får bæsje snart da min bæsja på gulvet i sted etter at jeg tok tempen

Skrevet

Den kjapp ultralyd på kan jo se om det er en tilstoppet gang eller noe mer spennende...

Skrevet

Ang bæsjinga, la inn et innlegg her om dagen som kanskje kan være aktuelt for deg: http://www.dinbaby.com/forum/thread/8044412

Her har jeg hatt en blid gutt en hel uke, grunnet den oppdagelsen. Må bruke litt krefter for å få det til, men det funker kjempebra her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...