Gå til innhold

våken netter=tenner?


18.juli/29juli

Anbefalte innlegg

her har vi hadd det fæstelig flere netter på rad! våken 1-2 timer i løpet av natten,og skriker endel. Håper det kommer en tann snart?erfaringer?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Karsten har hatt noen sånne netter inneimellom. Og jeg har tenkt hver gang at nå kommer det tenner... Men det har ikke dukket opp noen tenner enda i alle fall... :o/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff da...kjedelig da. hun har aldri vært våken på natta før...så derfor jeg lurte på om det var tenner på vei. Mye sutring! litt sliten jeg,men sånn er det å være mamma:) man blir sliten,men når de smiler så glemmer man:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man blir litt trøtt når det blir sånne tøyse-netter. Men det kan godt være det er tenner på gang, altså... Har sett mange skrive at det har en sammenheng. Derfor jeg trodde det hadde det hos oss også, men ikke den gangen i alle fall! :o/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi har hatt slike netter har jeg også trodd at det er tenner på gang, men det har ikke kommet noe enda. Men hun har iallefall klødd veldig på gommene da, så jeg har smurt dentinox og massert henne på gommene etter beste evne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde også det var tennene etter et par slike netter, men det har ikke dukket opp noen flere foreløbig. Fant ut at det sannsynligvis var en liten forkjølelse. Han hostet og var nok litt pjusk. Jeg fikk det samme selv et par dager etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt flere "håld-i-gång"-netter her også - og ser snev av tenner nede. Det er vel like før de bryter gjennom, men slik har det også vært i 1 uke! Ja ja! Det kommer seg vel etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja håper det er tenner og ikke en vane! å våkne på natta:(

Smurte også på gommene i natt. men om det hjalp er usikkert....

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...