Gå til innhold

Hvor mye har dere gått opp?

Anbefalte innlegg

Jeg har gått opp et kilo i uke de siste tre ukene, grunnet at bekkenløsningen har slått inn for fullt....begynner å bli nervøs for vekten.

Gikk opp 11 kg forrige svangerskap, er nå i uke 30 og veier allerede + 8kg. Klarer ikke motivere meg selv til å spise mindre...sitter her i sofaen dagen lang og syns vel egnetlig gangske synd på meg selv.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8085313-hvor-mye-har-dere-g%C3%A5tt-opp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har gått opp 16 kg nå og er i uke 30..Alt for mye ..men har bekkenløsning,så blir mye stillesitting forhold til det jeg er vant til,også har jeg lyst på så mye søtt,helst hele tiden..så får man skylde en del på at jeg har slutta og røyke trur jeg..har vel kommet på noen kg der og..Får virkelig håpe sukkersuget og bkkenløsningen forsvinner fort etter fødsel

jeg er i uke 32 + 5 og har lagt på meg 10 kg. syns ikke det er noe gøy jeg. venter som bare det på å få lov til og begynne og trene og slippe denne store ufyselige magen. hadde det ikke vært for det vakre lille nurket inni der så hadde jeg flydd på døra!

Jeg er 31+4 på vei og har til sammen gått opp ca 6-7kg..Mest magen og babyen, bare litt rundt rumpa og på puppene (jippi!). Er utrolig fornøyd med det :) Nå svømmer jeg og vennina min en gang i uken for å holde meg aktiv, har jo mest lyst å sitte i sofaen. Ellers tvinger jeg typen ut en tur i ny og ne og spiser masse sunn mat. Ingen brus eller snop. I helgene koser vi oss med is og mørk sjokolade.

Så det hjelper nok på, men ellers kan det bare vær pga at jeg er så ung (23 år). Babyen har uansett lagt på seg veldig mye, og jordmor er storfornøyd. Ikke lenge igjen nå :)

PS Jeg er stolt av den store magen min, jeg......

Annonse

Uke 28 og he gått opp 10kg... Hadde som mål med max 15kg hele svangerskapet, men det spørst no.. hehe... Blir vel ett kilo i veka no.. sukk... hehe... =o) Teke det ikkje so veldig tungt.. Men lika ikkje heilt alle "smilefjesa" på låra og rumpa... Ja smilefjes høres bedre ut, gjær det ikkje... hehe... =o)

Klemma

Er 28+5 og har gått opp 5,5 kg.

Har aldri vært så fornøyd med kroppen min som nå! Har kun den flotte struttemagen min ;)

Kan ikke se bakfra at jeg er gravid, og fremmede

(butikkansatte som jeg forteller at jeg er gravid til) sier de ikke ser jeg er gravid når jeg er i byen og har på yttertøy ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...