Gå til innhold

eg vill såååå gjerne være gravid nå, eg begynner å bli bekymret for at det tar sålang tid

Anbefalte innlegg

eg har tidligere blitt gravid to ganger uten å ha prøvd en gang.

men nå er eg snart inni den fjerde pp

den sjette perioden uten prev.

eg har følt meg gravid siden desember, men eg er jo ikke det.

må til legen for å skjekke om noe feiler meg, pga eg er så kvalm og svimmel. tenkte eg skulle vente til torsdag og kansje ta en test da (ikm på tirsdag) men viss ikke eg er gravid så må vell legen kunne hjelpe meg til å ikke vere så svimmel og kvalm vell.

det blir jo bare verre og verre

Fortsetter under...

Så lang tid?? Du er vel langt innenfor normalen enda. Hjelpes meg, du må jo vite at det kan ta tid å bli gravid. Det tok meg 30 PP å få til nr to. Unnskyld, men jeg blir provosert når du skriver en slik overskrift. Slapp av... Har du to fra før vet du vet det.

Hilsen hormonbomba!!!

Du kan nok berre slappe av. Jeg sjønner at det føles som det tar lang tid når man prøver å bli gravid, men 3 pp er helt normalt, å da har man ikke prøvd lenge. Jeg selv prøvde i nesten 2 år før jeg ble gravid, har nettopp fått jenta mi.

Lykke til, men slapp av, for det er helt normalt

var foresten ikke derfor eg var så lei, for eg vet at det er mange som har ventet lengre enn meg, men eg var så lei og trøtt i dg for eg har vert svimmel og kvalm så lenge

Annonse

Såsåååå.... Du trenger ikke unnskylde deg:) Alle vil jo helst at det skal klaffe på første forsøk, så at en blir litt fortvilt innimellom er helt naturlig:) *trøstetrøste*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...