Mandalas Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Vi skal en liten og fin handlevogn, men også som kan brukes ute på gåtur. Har en TFK nå, så ønsker selvsagt en som er mindre enn det;) Hadde peilet meg inn på Zapp egentlig, men ble litt usikker igjen. Hvilken vil du anbefale?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 zapp er jo en liten å grei vogn, men det som er dumt med den vognen er at ryggen ikke kan legges ned. jeg har kjøpt quinny buzz m/ bag, den ska jeg kun bruke til å gå på butikker å små ærend (vogna ska stå i bilen hele tiden).. men nå vet jeg ikke hvor gammelt barnet ditt er, men ville gått for buzz eller speedi..
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 Speedien er jo ikke akkurat en liten lett vogn da...den er bred og stor - absolutt ikke en liten og fin handlevogn. Av de tre du nevner ville jeg valgt buzz.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Zapp er super på handletur, bortsett fra at det ikke er kurv under. Utrolig lett å vende/ komme seg frem med på kjøpesenter. Synes ikke det er problem at den ikke kan legges ned. Vårt barn sover som regel ikke middag, men hender at hun tar en dupp sittende. Blir omtrent som å sove i bilstolen, altså helt greit for en liten stund. Grei vogn å ha liggende i bilen, tar nesten ikke plass. Minuset er at den ikke funker på ujevnt underlag; vil velger ikke denne vogna for å gå en tur annet enn hvis det er en kort tur på en jevn vei. Veldig grei vogn på reise. Enig i at Speedi virker litt stor for det formålet du beskriver. Men ang. Buzz; blir det ikke en litt rar liggestilling på den vogna? Med bena i vinkel, liksom? Vurderte denne, men droppet planen pga prøvesatt den og syntes den var veldig kort ned til fotstøtten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå