Gå til innhold

Pappa, ny dame og påskeferie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg få litt hjelp her?

En jeg kjenner har en jente på 5 år fra et tidligere forhold. Forholdet til moren er mildt sagt turbulent, jeg kjenner henne ikke, men hun er veldig uforutsigbar i forhold til samvær. Hun kan plutselig nekte han en dag der det var planen han skulle ha jenta, kommer for seint og leverer, trenerer på beste måte. Hun har alltid hatt et hatforhold til hans foreldre, jeg kjenner de godt og syns de er veldig hyggelige folk.

Han på sin side er nå sammen med ei veldig koslig jente, har vært det i snart 3/4 år. Den nye dama og jentungen trives kjempegodt sammen.

Nå er det snakk om at de tre kanskje skal reise på påskeferie sammen og besøke hans familie (foreldre, besteforeldre og tante, søskenbarn osv). Det er i følge planen hans helg å ha jenta.

Problemstillingen er at han tror han kommer til å bli bedt om å velge mellom at jentungen er med, eller den nye dama.

Det skal sies at det er voksne folk her, rundt 30.

Har mora noe med om den nye dama blir med på tur? Eller kan hun nekte at hen tar med ungen?

Det er veldig seriøst med henne og faren.

Noen kommentarer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å si det sånn så har eksen ikke noe med dette å gjøre. Kan ikke nekte pappan og ha med seg jenta si og den nye kjærsten med på tur. Lukter sjalusi lang vei her, men dette er rett og slett barnslig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...