Gå til innhold

Utstående navle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har knappe tre uker igjen til termin - min andre - og er i grunnen i ok form. Fysikken hangler litt, blir fort sliten, men jeg har ikke vondt noe sted i rygg eller bekken. Men i dag har jeg hatt "sting" i ytre del av magen. Klarer ikke helt å definere hvor det kommer fra, men det kjennes altså ut som sting. Og om jeg trykker litt til høyre for navlen, så kjennes det ut som at det sitter noe der. Det ligger helt i ytterkant. For et par dager siden syntes jeg navlen min begynte å komme ut, og jeg lurer nå på om det jeg kjenner rett og slett er "innsiden" av navlen som strekkes før den popper ut...? Noen som har erfart? Forrige svangerskap hadde jeg normal navle helt til det siste, men denne gangen har det jevnt over vært litt mer "riv og slit" hele tida, så kanskje er det nå min tur til å få en ekstra liten kul på magen?

Jeg har ellers full aktivitet innabords, og god kontakt med den lille. Og jeg er ikke så veldig bekymret for disse smertene. Barnet er jo ferdig om det skulle finne på å sprette ut, men det er nokså vondt med sånne "sting" hele tida, og ikke minst slitsomt for ei som er vant til å være propell nærmest hele døgnet :-) Fint om noen har erfaring fra lignende, og vil dele med meg.

Og lykke til jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som kan svare på denne? Jeg lurer også på dette med navlen som stikker ut... Selv om jeg ikke har vondt noe sted, så har jeg ikke lyst på ei ekstra kule på magen...

Skrevet

Jeg er i uke 36 og har hatt utstående navle i siden juletider .... Det plager meg ikke i det hele tatt - regner med at det er ganske normalt. Har ikke merket noen sting i denne forbindelse. Det er kanskje kynnere lille pilt kjenner? Jeg tror ikke det er noe å bekymre seg for!

Skrevet

de stinga du kjenner tror jeg bare er babyen som lager litt plass inni deg og strekker littpå sener og sånn. At navelen stikker utover tror jeg bare har noe med hvordan han/hun ligger. For min del for eksempel fikk jeg ikke utover navel før den siste mnd, da fikk jeg en liten jente. Denne gangen har navelen stått ut siden magen kom og nå er det en liten gutt der inne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...