Dizzie_mortil3 Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Har IKM 11.februar, idag er det 7 DPO og jeg har SPOTTING!!! Hadde også spotting før IKM den første gangen jeg var gravid, men husker ikke om det var nøyaktig 7 DPO... Ingen spotting 2.gang jeg var gravid (da gikk det også rett vest...) Jeg krysser fingre...))
♥martha~78♥ -Signe født 22.02. Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Oooii,dette blir en spennende ventetid... Håper det klaffer for deg denne måneden...!! Du får holde oss oppdatert om evt. andre symptomer.. Good luck!!
meg & mine små Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 Å så spennende! Krysser fingrene for deg og håper det er en liten spire som fester seg. Høres veldig lovende ut!
Dizzie_mortil3 Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2007 Takk for det...jeg kommer selvsagt til å informere hele verden hvis jeg er gravid! Men i dette forum blir det nok spesielt på IKM uke 6 resultatlisten...
Dizzie_mortil3 Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2007 Ja ikke sant?? Takk for fingerkryssing!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå