Gå til innhold

Bekkenløsning - hvor vondt??

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer.. Jeg er 25 uker på vei og har fått diagnosen "bekkenløsning med gangvansker".

Hvor vondt har dere det som har bekkenløsning? Jeg klarer å gå turer men stivner på en måte til når jeg setter meg ned og skal gå igjen. Jeg har også hatt "knekk" hvor knærne gir etter og jeg detter sammen... er dette normalt? Det er bra jeg har en sønn på 20 mnd for vogna fungerer til tider som en rulator... (he he)

Jeg er mye støl og stiv og har en følelse i rompa som kan sammenlignes med smerten man har 2 dager etter at man har slått seg skikkelig på halebenet... (ikke så lett å sette ord på det her...) Er det farlig å gjøre ting som er direkte vondt? Og hvor er terskelen for sykemelding?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8084832-bekkenl%C3%B8sning-hvor-vondt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er også 25 uker på vei og fikk samme diagnose for 2 uker siden Ble sykmeldt da jeg har en jobb som innebærer at jeg står og går hele dagen. Har veldig vondt i korsrygg og hofter, føles sliten i ryggen til tider.Hjelper godt å sitte i godstolen! Hender beina gir etter hos meg også; har hørt at det gjelder mange i vår situasjon. Skal prøve behandling hos kiripraktor hadde jeg tenkt. Det som er "skummelt" er vel at man kan risikere å slite med bekkenløsning i mange år etterpå.

Jeg er 28 uker på vei og har hatt bekkenløsning siden uke 20..

Jeg ble sykemeldt i uke 22..

Mine plager er så store at jeg ikke klarer å gå når jeg har dårlige dager, og da må jeg bare ligge i sengen..

jeg har vondt rundt hele bekkenet og nedover beina..

Sykemelding må du nesten se ann selv, det er bare du som vet hvor vondt du har og hvis du føler du trenger ro skal du ta det med ro..

Du må nok sette deg selv først nå=)

Hei!

Jeg er 24+3 uker på vei, men har ikke fått diagnosen bekkenløsning ennå. Men tror jeg har fått det i og med at det gjør vondt i underlivet når jeg står og går. Til tider så gjør det så vondt at jeg ikke klarer å gjøre noe. Synes nesten at det er litt flaut å fortelle folk at jeg har vondt i underlivet ;) For det høres jo litt komisk ut. De fleste vil vel tenke at jeg har et aktivt sexliv *hehe* Og at jeg bare er blitt litt øm av det. Men sånn er det da ikke....

Har vært plaget med bekkenlåsning tidligere. Og da var jeg plaget i 2 år etter fødsel... Men ble bedre etter at jeg gikk til kiropraktor :)

Ja -kiropraktor har en helt fantastisk virkning på bekkenlåsning!

Anbefales virkelig!

Mange leger setter bare automatisk bekkenløsning som årsak til bekkenplager -tragisk siden det er så lite som skal til for å løse opp om det er bekkenlåsning!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...