Gå til innhold

endelig har gutten vår kommet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

1.februar kom endelig gutten vår til verden,to dager før termin.ikke en dag for tidlig!! han var 3200 g og 49 cm lang,akkurat passe og selvsagt perfekt:)(selv om han så litt rar ut rett etter fødselen;blå,skrukkete,laangt bakhode...men det gikk seg til!)

fødselen gikk veldig greit,og jeg vil at dere som snart skal føde skal vite at det er en fantastisk reise dere snart skal igjennom!

jeg legger ikke skjul på at det gjør vondt.selvsagt gjør det det,men en fødsel består av forskjelige faser,slik at det ikke kjennes ut som om det går så mange timer.

til meg tok det 12 timer. det er lang nok tid,men det går som sagt fortere enn man tror.

noe jeg fant fort ut,var at ting jeg hadde trodd jeg ville prøve,som å sitte i badekar,ta klyster,sitte på huk for å føde...ingenting av dette skjedde.grunnen var at jeg hadde mer enn nok med å ta imot riene som kom og smertene som fulgte med dette.

folk er jo forskjellige,men jeg anbefaler at dere ikke har helt fastsatt hva dere vil og ikke vil under fødselen,for ting kan veldig fort snu seg.man reagerer annerledes enn man tenkte osv. jeg tok fødslen som den kom,og dette tror jeg hjalp meg til å slappe av.men så er jo folk som sagt forskjellige...

jeg vil ønske dere alle lykke til.og en ting er sikkert;all smerten,stor mage,ekstra fett,kvalme,sure oppstøt,tykke legger,vonde hemorrider,liten sexlyst, såre ribben...ALT er verdt det når du endelig får den lille i hendene dine og det går opp for deg at h*n er DIN og DU har laget denne fantastiske skapningen!

lykke til alle sammen og tvi-tvi!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for en fin historie:-)

gleder meg jeg og!!!

Kos dere masse med det lille nurket nå;-)

Skrevet

Gratulerer =))

Skrevet

Nydelig historie, takk! :-)

Gratulerer så mye og lykke til videre.

Skrevet

hei! :)

gratulerer så mye med gutten. kos dere MASSE!! tiden går så ALTFOR fort.

gleder meg til å få min lille jente i armene! :)

lykketil videre!! :)

Skrevet

Gratulere så mye. Flott historie.

Lykke til vidre, og kos dåkker masse me skatten. :)

Skrevet

Gratulerer med gutten, sitter bare og gleder meg til jeg sitter med min:)

Skrevet

Gratulerer så mye!!!

Dette var en fin historie å en liten oppkvikker til oss som venter (på overtid)

Ønsker dere alt det beste videre=)

Skrevet

Gratulerer!!

Og tusen takk for en fin og beroligende historie for oss som ennå venter... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...