Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Kjøpte det i gave til nabojenta, men mora virka missfornøyd. (mulig jeg tolket henne feil) De andre hadde med gensere,bukser,leker osv. Jeg hadde blitt fornøyd selv over en pysj til jenta mi, men hva mener dere?Er det mer stas å få en genser eller bukse?
komplett familie Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Jeg ønsket meg pysj av ei venninne i fødselsgave, men folk er jo forskjellig! Men pysj er jo noe som blir brukt - så jeg var fornøyd! Greit å gi noe som andre ikke gir også da, synes det var en fin gave jeg
Gjest Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 Hadde også likt å få pysjamas for det er kjedelig å kjøpe selv, mens kjole og andre klær synes jeg er kjempeartig å se på/ kjøpe selv;-) Dessuten koster jo pysjamaser like mye som andre klesplagg.
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 hadde blitt kjempeglad for en pysj. faktisk fikk jeg ingen pysjer i fødselsgave engang da lillegutt kom til verden. og jeg trr jeg sendte ut over 60 takkekort. pysjer og strømpebukser er det eneste jeg har vært nødt til å kjøpe etter at han kom til verden sålangt!! og litt ekstra klær som ikkehar vært nødvendig egentlig!! som bare har fylt opp skuffer med klær han egentlig ikke trenger!! synes det er unødvendig å bli skuffet!!! kjenner jeg blir litt svett av folk som forventer seg gull til gaver!! jeg blir alltid glad for det jeg får tror jeg!!!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 Takk for svar folkens Jeg har lenge ønsket meg pysj til snuppa selv, for som dere også sier så er det en kjedelig ting å kjøpe selv. Mye mer artig å kjøpe kjoler og sånn Hilsen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå