Gå til innhold

hvordan har vi det i uke 32!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

er i uke 32 ..ikke så lenge igjen...

ikke hoven, ikke noen spesielle plager, men kaster opp...enda.

hvordan har dere andre det!?

hva er magemålet!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tjaaa hvordan har jeg det =) Noen dager er gode andre er bare helt forferdelige... :P

Ikke vann i kroppen enda, bekkenet tar knekken på meg, hormonene er til stede i stor grad, ikke lei av å gå gravid enda....

Sist gang på kontroll var jeg akkuratt 29 uker og hadde symfysemål som var 29. Skal til kontroll den 12. februar..

Skrevet

Hei.

Er nå 32+1 og begynner å føle meg litt stor,men regner med å bli endel større,vet ikke symfysen nå,men målte meg rundt magen,og er nå 109 cm,skremmende..

Formen er bra, det verste er at jeg ikke alltid føler at jeg får trekt pusten helt,rett og slett kortpustet.

Ellers så kjenner jeg det litt i bekkenet av og til,halter rundt på kjøpesenter hehe..

lite vann heldigvis..

Vonde spark av og til,han prøver å komme under ribbeina mine :) og noen vonde bevegelser nedover,så jeg skvetter til for det stikker skikkelig,regner med at det er hode som er på vei ned.har ikke vært på kontroll siden 3.jan,og skal nå på onsdag,det blir kjekt. =)

Ligger bilder inne på profilen min da=)

Skrevet

Jeg er i uke 32 og i full jobb. ingen plager og det er deilig . forrige gang var jef dårlig hele svangerskapet.

tiiot

Skrevet

Har det topp foreløbig! ;0)

Men har nettopp vært på ferie, så kroppen min har jo hatt heeelt fri... Blir spennende å se nå når jeg begynner på jobb igjen. Før jeg dro hadde jeg en del kynnere + vondt i ryggen innimellom.

Ellers er formen helt fin, merker stort sett ikke så mye til graviditeten. Gleder meg til siste innspurt nå. :D

Skal til jordmor i dag, håper at magemål+uprøve er fin.

Skrevet

Hallo dere andre 32 ukers,

jeg har det også fint. Men nattesøvnen er noe dårligere enn ellers pga at jeg ikke finner noe bra stilling. Ellers ble jeg sjokka over at en liten gåtur i går gjorde at jeg fikk vondt i lysken! (skjønner jo at det er ledd og løsninger av diverse ting, men bare så overrsaket læll). Blitt gravidtett i nesa, og har vansklig for å puste dypt. Ellers helt topp. Jobber 100% og syns det er ok.baby turner rundt i magen ennå.

Skrevet

hei, er 32+2 =)

Er veldig tungpust, er såå tungt å snu seg i senga, bekkenet er stivt, og det å bøye seg er ikke noe godt, ellers er alt bare bra.

Begynner å innstille meg på morsrollen nå da, er sannelig ikke lenge igjen! Alle sier at tiden går sakte, men jeg syns den flyr avsted.

Skrevet

Er i uke 33 menslenger meg på her alikevel.

Jeg er møkk lei og vil henne ut! Får ikke sove, orker ingen ting, det er vondt i bekkenet og i ryggen.

Jeg vil ha baby NÅÅÅÅÅÅ.

sann da har jeg fårr sytet litt i dag å!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...