Gå til innhold

Easy Walker Sky

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste at en av dere har bestilt denne fra Nederland, er det billigere? Har du noen link til de du bestiller av?

Har også vurdert mange vogner og funnet ut at denne tar minst plass og med 3 barn fra før kan det være greit med plass til bagasje også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil ikke anbefale å bestille fra utlandet... Noen steder har de falske merkevogner og ved reklamasjo kan du få problemer... Norske butikker tar ikke imot vogner kjøpt i utlandet...

Skrevet

hei!

ja jeg har bestilt fra nederland. jeg har hørt om MANGE som har bestilt derfra. og har derfor ingen kvaler med å gjøre det heller.

www.bebiezaak.nl er adressen fra der jeg har bestilt. hvis du sender de mail ang priser og sånn, får du svar relativt kjapt. har fått svar i helger også! veldig god service virker det som.

det jeg kommer ut med på easywalker sky, kun sportsdelen pluss regntrekk er 3500 kr inkl frakt. dette er IKKE inkl toll. denne kommer i tillegg hvis den fortolles. men send en mail og få priser og info om sending osv osv!!

det er ikke så mye ekstra for å få bagen i tillegg. som sagt, veldig mange gode tilbakemeldinger.

kan legge ut hvordan det har gått når jeg får vogna selv! betalte den tidligere i uka, så regner med at så snart det er registrert der blir den sendt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...