Gå til innhold

***********SKRAVLETRÅD IKM UKE 7**************

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde el i helgen. Så vi har hoppet i høyet hele helgen. Så nå blir det spennende og se om egget blir befruktet. Hadde vært veldig koselig. Har ikm 16.februar. Forrige syklus var helt koko så det blir spennende og se. Ukene går så alt for sakte. 21 februar reiser vi til Spania. Hadde vært gøy med en baby på reisefølge.....

Lykke til alle sammen!

Elizabeth

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg være m også? Har ikke klart å finne el, men har hoppet i høyet både titt og ofte, så satser på å ha truffet en eller annen gang! Har ikm søndag 18.feb, spennende!!

LYKKE TIL!

Skrevet

Du har nok el i disse dager..... Så det er bare å hoppe i høyet:)

ELizabeth

Skrevet

Jeg har IKM 15. februar. er kjempe spent. Vi har hatt en pause på 1/2 år da vi gifet oss i januar. hadde ikke lyst å være gravid da, men nå er vi klare igjen og venter spent på resultatet.Har ikke gått på prevensjon i mellom tiden. Hadde sa i sommer, så vet at jeg kan bli gravid (ble gravid i 2pp da) Håper det går like fort nå, helst 1pp...hehe..jeg kjenner stikking nederst i magen, men vet ikke hva det betyr. Noe av dere som vet? brystvortene er ømme. noe de var forrige gang jeg var gravid. Jeg pleier ikke å ha noen av disse symptomene før IKM.... men det er fortsatt 9 dager til IKM så det er kansje ikke mulig å få disse symptomene ennå? jeg vet ikke og håper noen kan svare meg på det=)

Lykke til alle uke 7ere. det blir enn spennede uke=)

Skrevet

hei :-))

er nok med i gjengen jeg og! blir spennende dette á se hvem som flytter til 1 trim.! noen MÁ jo klare det, nár vi er sá mange! Jeg verken temper eller máler el, men vi har kost siden tr dro sin vei (annen hver dag) sá jeg háper virlkelig det sitter ! trur jeg hadde el pá Lórdag/söndag, for jeg hadde sá j.... vondt i magen. sá jeg trur ogsá jeg har IKm rundt den 17/18. sluttet med pillen midt i des. sá vi fár se om syklusen har kommet seg etter det... hadde jo siste skikkelige mens 29 dager etter pilleblödning- sá da skulle det vel väre i orden? Og mannen min er bombesikker pá at det sitter en spire... hehehe- spurte meg i dag hvordan det gikk med bebisen... söt da :-) han var sá sikker sist og og da hadde han rett- sá *hápe hápe*

lykke til alle sammen!

la spirene komme til oss!

Skrevet

Og da var symptomjakten igang!

Har fått ømme bryster allerede. Dette er jo litt tidlig. Hadde el på fredag. Nei må være noe annet som er årsaken. Noen gode forklaringer?

Hvordan går det med dere da jenter?

Skrevet

null symptomer her :-)) men sánn var det til begge graviditetene mine, er litt tidlig trur jeg... :-)) Pröver ikke á kjenne etter engang. forrige mnde holdt jeg pá á blir gal av symptom jakta- sá jeg pröver á dröye starten noen dager hvertfall... hihihih

Skrevet

Hei jenter! Hmm, jeg sitter med en følelse at denne mnd har det klaffa, men er litt usikker på om jeg har funnet EL... Nå har jeg hatt stikkinger (kjennes nesten ut som EL-smerter) i 3-4 dager... men har ikke IKM før torsdag 15... Jeg skjønner ingenting av syklusen denne mnd jeg... noen som gidder å se på ff-charten min?? Målingen 26. jan er jeg litt usikker på (målte en halvtime etter første måling, og da hadde tempen steget til 36,4 selv om jeg sovna etter første måling..)

http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php?redirect=/ttc/index.php&

Uff, detta blei mye surr!

Krysser iallefall fingrene for alle;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...