Gå til innhold

***********SKRAVLETRÅD IKM UKE 7**************

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Tror jeg hadde eggløsning 2 feb, postet et spørsmål om babyverdens eggløsningskalkulator nedenfor. Håper jeg har hatt eggløsning for mannen er blitt syk så tror ikke det er flere soldater og hente denne pp` en. Jeg tror absolutt at det er håp for deg denne måneden, husk at folk har forskjellig stigning av L..(husker aldri hva det heter) hormonet. Den første pp`en da jeg brukte eggløsningstester fikk jeg negativ test på morgenen, men positiv på kvelden, så det kan jo hende at du bare misset den med noen timer. Håper vi begge er heldige denne måneden!! Tror jeg har ikm den 15 februar.

Lykke til

Jeg har også brukt el tester denne mnd. El var 2 februar. Mannen reiste 30 januar og var heldig og fikk litt sengekos før han reiste:)

Så vi får se hvordan dette går! Håper i det lengste at dette holder!!!

Lykke til jenter!

Satser på at jeg har missa el:) og at spiren borrer seg fast snart! Når er det vanlig at egget fester seg?

Fikk et tips her inn om noen vitaminer og mineraler som kunne hjelpe litt, har tatt de i noen dager nå, så det blir jo spennende å se om de har hatt noen virkning;)

Annonse

Jeg har ikm 15. februar tror jeg, så vi håper på en veldig spesiell valentines dag! :) sambo synes jeg er litt småsprø når jeg plukker fram alle mine vitaminer til frokost( til sammen 9 tabletter pluss folsyren!!! :) ) må jo bare le litt selv å da! :) vi må følges fram til ikm ja, synes alltid disse ukene er så innmari lange, så det hjelper å skravle litt her inne!

Jeg vet, tiden fra el til ikm er uendelig lang! Og så blir jeg så oppslukt av å tenke enn hvis, enn hvis.., også leser jeg alt jeg kommer over!! Er litt overrasket over meg selv, trodde jeg var litt mer avslappet i forhold til dette.. men, men, det er jo spennende og da. Vi skravles.

Er forresten født i 79, førstegangsprøver og inne i min 4 pp.

Ikm hos meg er rundt den 18 februar. Syklusen er ikke helt stabil så jeg har et slingringsmonn på pluss minus noen dager.

Godt å ha noen å bli små gal sammen med og tyde diverse symtomer på tr og graviditet :)

Blir 2 spennende uker!

Annonse

lette hele uka etter el, og endelig fant jeg den, i dag. Med et stort glis fikk jeg gubben opp av sofan. Ikke det heiteste sjekketrikset å lokke med el og "komando" sex, men hva gjør vi ikke for neste generasjon? Ingen skal si at lille junior ikke var ønsket... Har ventet snart 13 mnd nå.

Håper det blir mange gravide jenter og damer her på IKM uke 7 :)

Hipp hurra

skal det gå!

skulle ønske jeg kunne få tankene over på noen annet, men det er jo helt umulig!! føler meg jo allerede gravid jeg da, selv om jeg vet veldig godt at det er alt for tidlig! :) den måneden jeg ikke merker noen ting, da skal jeg begynne å tro på at jeg kan være gravid! :) :)

hadde vært veldig bra med oktober/november-beibi! Så tanta kan bare ta permisjon fra sine oppdrag her i gården! :)

Jeg hører også til i uke 7, har ikm 14. eller 15. februar. Jeg var sannsynligvis bortreist når jeg hadde EL, og har derfor ikke så stor tro på at det skjer noe denne måneden. Men vi kan jo ha hatt superflaks?! Bare å vente og se :)

Lykke til til alle dere andre uke7-damene! Tvi tvi! :) :)

Hei! Utrolig mange som har ikm rundt den 15 februar, så gøy, da blir det jo testefest her inne!!! Jeg er ikke så sikker på at jeg traff el denne gangen, skulle ha el på dag 14, men synes jeg hadde el smerter i noen dager etter det(og da var mannen syk). Vi får krysse fingrene for hverandre. Det som er litt spennende å tenke på er at statisktisk sett er det noen av oss inne på denne tråden som mest sannsynlig er gravide!! Lykke til alle sammen!

Jeg ikke så veldig optimistiks med tanke på mirakel i magen. Både jeg og sambo har vært ganske og trøtte og slitne de siste ukene, så det ble ikke mer enn to omganger i sengehalmen. Pga av ustabile sykluser vet ikke når jeg hadde el, men tenker at sjansen egentlig er liten for at vi traff. Men men, er jo 1 pp så jeg er ikke så veldig utålmodig ennå. Vi kommer sterkere tilbake!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...