Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden fredag har jeg hatt sterke stikk smerter i magen. Noen ganger blir den helt hard, mens andre ganger er det bare smertene. Kommer spesiellt etter at jeg har spist. Om jeg holder meg i ro går det ganske greit, men om jeg begynner å bevege meg tar det ikke lang tid før det stikker til! Gjør så forferdelig vondt!! samtidig blir jeg litt kvalm, og klarer nesten ikke bevege meg.....er det dette som er kynnere?? Har hatt det tidligere også, men aldri da så vondt...egentlig ikke vondt i det hele tatt, bare at magen blir hard over allt og det blir ett lettere trykk.

Er forresten 31uker på vei.

(Tenkt på å ringe jordmor, men litt flaut om det er fordøyelsen;))

Babyen kjener jeg forresten som vanlig.....h'n ligger på tvers av magen og sparker/stanger mot sidene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan være forstoppelse, er ikke sikker, men va sånn det kjentes da jeg hadde det..

Skrevet

Tanken har streifet meg. Men magen fungerte fint i forhold til dogange i går, så derfor jeg er usikker på om det kna være det.

Skrevet

Kynnere skal ikke gjøre vondt! Du må ringe om du er bekymret, det er defor de er der vet du!! Ikke noe gøy å gå å bekymre seg hvertfall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...