Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Hvorfor skal dere det? Jeg har fjernet en muskelknute på livmoren, derfor anbefalte kirurgen som opererte meg at jeg måtte ta KS om jeg skulle ha barn en gang. Dette fordi livmora neppe ville tåle riene. Men legen og gynekologen jeg går hos nå er i tvil, og mener jeg skal klar en vaginal fødsel. Jeg vil det beste for barnet og meg selv, altså vil jeg helst ikke utsette livmora for påkjenninger som kan gjøre at jeg ikke kan bli gravid igjen. jeg er bare 13 uker på vei, så jeg har enda god tid heldigvis:) Noen som har erfaringer fra noe av det samme?
februarguttimagen:)høygravid!! Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Jeg skal ha ks pga trangt bekken så kan nok ikke hjelpe deg så veldig. Har ikke hørt at det er vanskeligere for oss som har hatt ks å bli gravide enn de som føder vaginalt? Du får tenke deg godt om:) Lykke til
keisersnittnr3 Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Jeg og har trangt bekken,og kan derfor ikkje fø vaginalt. trur ikkje det har noen sammenheng med ks og vanskelig for å bli gravid, dette er mitt tredje svangerskap, og har blitt gravid ganske kjapt (etter to mnd denne gang)
anjelixa_fikk jente 14 mars :) Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 jeg skal ha planlagt KS pga to tidligere haste KS. Når de mente at min livmor var i stand til å takle en vaginal fødsel andre gang skulle man tro at også du skulle kunne få til det. (nå ble det jo KS den gangen også men ikke fordi livmora ikke tålte det)... er det lenge siden du ble operert da?
venter bolle nr 2 Skrevet 13. februar 2007 #5 Skrevet 13. februar 2007 Jeg skal fordi jeg er på overtid og jenta mi ligger med rompa ned..
Gulla og Tulla Skrevet 13. februar 2007 #6 Skrevet 13. februar 2007 Hadde haste KS sist og har i tillegg trangt bekken.
MomInUSA Skrevet 13. februar 2007 #7 Skrevet 13. februar 2007 Har ikke noe med hvor lett man blir gravid tror jeg - jeg hadde ks sist og ble gravid paa foerste forsoek saa og si igjen! Forresten saa skal jeg ha ks fordi legen sa jeg hadde 15-20% sjans for a foede normalt paa grunn av hva som skjedde sist - jeg bare funker ikke .... eller noe saannt. Ville gaatt for normal foedsel hvis jeg hadde noe sjans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå