Gå til innhold

Gravid følelsen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...når kommer den?

Har vært dårlig med kvalme fra morgen til kveld, ble fort sliten og hadde ømme pupper. Nå er liksom alt borte og jeg føler meg liksom ikke gravid. Noen andre som har/hatt det sånn? Jeg er 12+3 på vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så deilig å være kvitt det da.. i uke 12 så kjenner man jo ikke liv ( ikke de fleste i alle fall) og magen syns ikke enda så skjønner hav du menere.. kjente meg mer og mer gravid i uke 15 og utover.. da kom magen litt og kjente litt liv ( har en fra før)

bare vær glad for at formen er bra du .. nyt det :) :)

du føler deg straks mer en nok graivd :)

Skrevet

Den gode følelsen kom da jeg hørte på hjertelyden for første gang i forrige uke! Nå er jeg i uke 16 og energien (som har vært helt borte til nå) er på vei tilbake. Fantastisk! Nå har jeg begynt å planlegge hvordan vi skal rydde plass til babyen i leiligheten - og har kjøpt de første klærne. Gled deg! Og magen blir stor nok etterhvert som tia går. Kanskje vi burde nyte å foreløpig være små og lette... :)

Skrevet

Jeg kjente boblene fra babyen i dette sv.skapet (mitt tredje), i uke 13. Det er jo bevegelser det og', men det er helst når du er rolig du kan oppleve disse brusende boblene som er et tidlig tegn på liv. En herlig følelse. kvalmefølelsen, som også sier at du er gravid, er mindre koselig ja...=0)

Skrevet

Hos meg kom også gravidkjensla rundt veke 15 (visste jo at eg var gravid før det, og følte meg gravid då eg var kvalm og hadde vonde puppar) men det var ikkje før magen byrja kome så smått at eg verkeleg følte meg gravid. Og etter å ha kjent spark (18+0) har det berre vore heilt fantastisk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...