-Lin Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Er jeg det? Jeg har enda ikke fått noe TR på besøk, men tør ikke teste :-/ -Er SÅÅÅ lei negative tester! Noen som orker å ta bryet å se på meg? 14.11.68 Og i tilfelle, -vil jeg beholde det inni magen så lenge det skal? Har hatt min dose SA og...
Gjest Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 jeg føler veldig på at du er gravid ja..får opp en gutt hos deg Når skulle du hatt mensen da??
-Lin Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2007 Oiii... Hadde siste mens 26.desember, mannen har vært bortreist i 14 dager... Jeg har hatt masse uregelmessig mens, men det siste året har syklusen vært sånn ca. 35 dager Føler ingen gravidsymptomer, men heller ingen mensmurring. Kanskje jeg bør kjøpe en test i morgen da? Men vil jeg i tilfelle beholde det??? Og du, tusen, tusen takk for at du orket å se på meg! Klem
Gjest Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 alt ser bra ut men ikke ha forhåpninger...jeg kan også ta feil !!
-Lin Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2007 Tusen takk ) Jeg skal gi tilbakemelding etter test... -men det kan være jeg venter litt til før jeg tar den? he he ) Vi får se...
-Lin Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2007 Hei, fikk mensen i dag, jeg, så jeg slapp å teste i allefall... Ja, ja. Det er jo sånn det pleier å være så jeg får si til meg selv nok en gang; -bedre lykke neste gang, he he. Eller kanskje jeg bare rett og slett ikke blir gravid mer?? Noen som ser noe nå?? 141168 Jeg ønsker meg veldig en vårbaby da! Er det håp for det en gang? Kanskje jeg er litt for gammel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå