Gå til innhold

http://www.barnimagen.com/forum/thread/8081894. Les denne, og vurder selv. Og les deretter tråden snøfilla la ut om bula.

Anbefalte innlegg

Tror dere det er sannt at folk har blitt trakasert privat av bimmere? NYTT 16:56 4.02.2007

Det er noen som hevder at de har blitt trakasert ved telefoner osv av medbimmere. Og så er det noen som sier at personlige opplysninger er lagt ut i forumene. Men er dette egentlig sannt?

Hva hvis denne personen selv har lagt ut opplysningene og andre bare har snappet de opp. Og det er vel ingen som gir bort telefonnummeret sitt her inne?

Og så er det noen som mener at de får sporet ip adressene opp ved hjelp av å hacke seg inn, derfor vet de hvem de forskjellige nickene er. Det er jo bare sprøyt, og hvis det har et snev av sannhet, så er jo vedkommede kriminell. Desutten viser ikke en ip adresse hvem du er. Det er bare å søke på sin egen ip adresse, så finner du ut hvor lite info det er om akkurat din ip adresse.

Disse personene sier de har sporet ip adressene for å finne ut hvem "mobberene" er. Men hvis det ikke finnes mobbere, så er jo alt bare den rene og skjære løgnen. Og nok et ønske å skape drama om seg selv.

Uansett er dette ganske underholdende for meg, nesten som en såpe.

Anonym

Ja det varte desverre ikke lenge før en eller annen smartingen her inne fra måtte ut og løpe med munnen sin.Visste ikke at de fantes så mye "utro" medsøstre her inne egentlig. Dere gasser jo dere på andres elendighet. Og det er like før jeg navngir de personene det gjelder her inne.

Fortsetter under...

fikk ikke lest det innlegget du refererer til..men må si at det er så utrolig irritrende om noen skulle "trakasere" oss damene her inne, vi er jo her for å "hjelpe" hverandre, og støtte hverandre..kunne fortelle ting som man ikke vil si til alle rundt seg...

arg!!!!!

synd om det skal bli sånn, da ender det med at ingen vil skrive noe her..i fare for at alle rundt en skal få vite alt!

irriterende...hvis noen vil ødlegge en så utrolig sårbar tid for andre, får de pelle ræva si et annet sted!!!!!

men må si det hørtes rart ut...hvorfor skulle noen gidde å hacke og div. bruke mye tid og energi på det??? bare for å finne ut hvem som "skjuler" seg bak nicket??

hmm rart...

Blir det ikke alltid litt sånn et sted det sikkert er 99 % jenter. Det er skikkelig kjedelig. Jeg er her inne fordi jeg trenger noen i samme situasjon å snakke med. Jeg er ny her inne, kun 3 dager, men jeg har forstått at det er noen intriger her. Det er synd, for jeg føler jo jeg har møtt mange hyggelige mennesker her, skal man ikke kunne finne trøst og motivasjon i hverandre... slik tenker nå jeg. Jeg tenker tilbake til da jeg studerte på sykepleien, det var også 95% jenter, jeg tror nesten jeg aldri har hørt så mye baksnakking ...og det av fremtidige sykepleier, som skal ta vare på hverandre... Er det flere som blir oppgitt?

oppgitt..ja det skal være sikkert å vist..er som du sier...man er her fordi man vi gjerne ha noen i samme situasjon å snakke med..noen som faktisk forstår hva man går igjennom...irriterende om noen skulle ødlegge dette!

vi får holde sammen vi som er her for å snakke og støtte hverandre, og ikke er ute etter å lage kvalme for andre!

velkommen da linnen80

lykke til med prøvingen...;)

Annonse

takk for det :-) Jeg håper på å få mange gode råd her inne, og kanskje etterhvert gi noen råd selv, eller det beste av allt...noen oppmuntrende eller trøstende ord :-)

heretter boikotter vi all baksnakking, og opprettholder denne siden som en positiv arena for oss som er i samme situasjon. :-)

Klem fra Linnen

Jeg må innrømme at jeg har blitt mye mer skeptisk i det siste, til å utlevere personlige opplysninger om meg selv. Kjenner at jeg rett og slett blir litt nervøs når jeg hører om andre historier...

Synes det er veldig synd, da jeg trodde (og sikkert dere også) at de her inne på BIM er snille og greie. Litt for naiv i forhold til denne siden kanskje??

Syns det virker både sykt og fullstendig uakseptabelt å henge ut andre.

Tror vi bare må være mer tilbakeholdne i fohold til hva vi utleverer om oss selv, jeg.

Bare nevner sånn i forbifarten at vi er ikke "alene" her inne....dessverre!!

Akkurat nå er det 1876 personer innlogget!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...