Gå til innhold

Trenger raskt svar...anng. babysovepose som man kan binde fast til senga

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge brukt babysovepose på lillegutt når han skal sove uten å binde den fast. Men nå er han blitt 10 mnd og reiser seg i senga og snur seg rundt. Tenkte binde han fast med selesystemet som hører til. Har nå tatt selen under senga og festet den på begge sider til posen. Er det slik det skal gjøres? Er så redd for at han skal kveles i selen på et vis. Er det trygt? De siste nettene har værken jeg eller lillegutt sovet noe, fordi han er så urolig. Var derfor jeg tenkte bruke selen i kveld

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,det er riktig,den skal under senga og ikke under bare madrassen.Har funket supert her,driver å avvenner med den igjen nå

Skrevet

men jeg har selen bare under senga. Har ikke skrudd opp sengebunnen og festet den under den. Er det det samme om man bare tar den under hele senga eller skal den festes under sengebunnen?

Skrevet

Jeg har gjort som du, tatt selen under hele sengebunnen. Tror kanskje det kan bli vanskelig å justere selen hvis du skrur opp sengebunnen og fester den.

Skrevet

Takk for det...det tenkte jeg og. Betryggende å høre at andre også bruker den på samme måte. Nå sover lillegutt i senga. Tror nok jeg kommer til å kikke litt ekstra mange ganger inn til han i kveld før jeg legger meg selv...

Skrevet

Vi har festet selen under madrassen. Hadde samme problem som dere, vesla reiste seg opp og krabbet rundt i senga (8,5mnd). Selen var en kjempesuksess!! Måtte bare passe på at den var strammet godt nok til at hun ikke klarte å reise seg opp eller rulle rundt. Tror du kan sove godt inatt, jeg:-)

Skrevet

At dere tør,søsteren min ble nesten kvalt i en sånn.Babyutstyrsbutikkene i nærområdet vårt selger ikke slikt pga av at det har skjedd ulykker med de. Vennina mi fikk beskjed om at det var forbudt.

Skrevet

Hvordan gikk det til at hun nesten ble kvalt? Ble den festet riktig? Har ikke hørt om at det er forbudt jeg.

Skrevet

Kan dette skje? Var den festet riktig da?

Skrevet

dytt dytt anonym som spør om hvorfor vi tør.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...