Gå til innhold

Da kan jeg slappe av :)

Anbefalte innlegg

Jeg har jo måttet gi lillegutt mme på flaske i en uke nå, pga medisiner, og han tok jo flaska med én gang uten problemer.

Idag kunne jeg begynne å amme igjen, og var nervøs for at han ikke ville ta puppen. Men han tok puppen igjen med én gang :D

Så da vet vi at han tar både pupp og flaske uten problemer. Blir å bare gi pupp noen dager nå, for å få melkeproduksjonen i stabilitet igjen (har pumpet meg, men vet ikke om jeg produserer melk ut fra hvor mye han spiser..), så blir vi nok å gi flaske av og til, for å være sikker på at han fortsatt vil ta flaske også.

Sååå letta og glad :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8083794-da-kan-jeg-slappe-av/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så heldig du var med det da. Skulle ønske min gutt var like smart. Han skjønner ikke hvordan han skal ta flaske etter at jeg har amma. Har nesten ikke melk og flaska må altid benyttes til hver mating, men alikevel har han problemer hvis jeg starter å amme først. Bruker kun flaske nå, orker ikke det tullet med at han bare skriker i ti minutter etter ammingen siden han ikke skjønner at han må lukke munnen mer for å få sugd på flasketuten.

Så bra at han lett tok puppen igjen. Jeg sliter med en lei hoste etter at jeg fikk influensa rett etter fødselen, men er livredd for at legen skal sette meg på en antibiotika kur. Har jo hørt så mye om at babyene kanskje ikke vil ta pupp etter at de har fått flaske en periode, så det er godt å høre at det går bra også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...