Vestlending med to, snart tre? Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Eg bur i sogn men skal føda på Haukeland. Har termin 21. mars. Kanskje det er fleire her inne som havnar på Haukeland same tid?
Pink&Lucky Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Hei hei! Jeg skal føde på Haukeland, men har termin om tre dager, så forhåpentligvis så treffes vi ikke, hehe... Er nemlig drittlei nå, og vil gjerne ha det overstått så fort som mulig!! Var på omvisning på KK i januar, det virker veldig bra da, både Storken og føden... Har du vært der og sett deg omkring? )
snuppilutt Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 jeg er fra bergen og har termin 12 mars:)
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2007 Skal på omvisning der 19. februar, det skal bli spennande.
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 Jeg skal føde på haukeland, og har også termin 21. mars:) MEN nå har jeg svangerskapsforgiftning, og kommer visstnok ikke til å gå frem til termin. Hu kan visst komme nårtid som helst ifølge en fødselslege på Haukeland.
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2007 Lykke til. Ikkje noko kjekt med svangerskapsforgiftning men det går nok heilt sikkert bra med deko begge. (alle 3) Skal ha deko i tankane mine.....
tessa4? Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 Hei hei! Jeg også har termin 21.mars og skal føde på Haukeland :-) Tenk, høygravid om fire dager...skal si det går fort!! Ha en strålende dag!!
Frk. Vable Skrevet 5. februar 2007 #8 Skrevet 5. februar 2007 Jeg er fra Bergen, har termin 4. april. Så får håpe du har født før den tid... Men hvis du går litt over og jeg føder litt før, så kanskje vi treffes?? Jeg vil også ha sånn omvisning, er det bare å ringe til KK? Sist måtte jeg på Føden, hadde ikke noe valg, men vil se hvordan de har det på Storken og...
Strålende Skrevet 5. februar 2007 #9 Skrevet 5. februar 2007 Hei, jeg skal føde på Haukeland og, men har da ikke termin før 26. april jeg .. Men jeg lurer litt på dette ang omvisning, jeg har aldri født før og vil gjerne se meg om der nede... åssen får man time til det ??
Vintersol Skrevet 5. februar 2007 #10 Skrevet 5. februar 2007 For å få omvisning på Haukeland (Føden og Storken) kan man ringe Storkens resepsjon alle hverdager kl. 10-14, tlf 55974333 http://www.helse-bergen.no/avd/kvinneklinikken/kurs/Omvisning_pa_Kvinneklinikken.htm Har vært på omvisning selv. Syns det var veldig nyttig å se meg litt omkring.
Strålende Skrevet 5. februar 2007 #11 Skrevet 5. februar 2007 Takk for info, men når er det vanlig å ta denne omvisningen da ?? Like før termin eller når som helst ?
Vintersol Skrevet 5. februar 2007 #12 Skrevet 5. februar 2007 De har det ganske travelt der oppe, og man må gjerne vente en god stund før de har ledig tid. Så jeg ville egentlig bare ringt med en gang. Det gjør jo ingenting om man er litt tidlig ute. Omvisningene er på dagtid. (Jeg ringte før jul, og da hadde de ikke ledig tid før i midten av januar) De arrangerer også svangerskapskurs på ettermiddagstid, og da er omvisning inkludert i opplegget. Også her kan det lønne seg å være litt tidlig ute, slik at man får plass på et kurs.
Frk. Vable Skrevet 5. februar 2007 #13 Skrevet 5. februar 2007 Jeg ringte nettopp og bestilte time til omvisning, fikk 7. mars. Det var ganske fullt, sa hun...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå