Gå til innhold

Milde(nicket)

Anbefalte innlegg

Hei!

Leste gjennom CPinnlegget og fant ut at jeg tror vi lå på riksen samtidig med dere. VI hadde jenta med leverproblemer pga melk som var særdeles treg med å lære og spise. Etter det jeg leser ser det jo ut til at det går fremover på deres kant også. Har faktisk tenkt på dere, ser for meg gutten deres der han ligger og titter ut på verden fra senga si:) Hvordan er hverdagen deres nå? Vi har vært en gang til kontroll på riksen og skal snart inn igjen, de lærde strides om MR av hodet bør foretas på nytt. Men, sålangt utvikler hun seg normalt, er dog en lettvekter.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8083469-mildenicket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei "Pinga"

Ja jeg har også lurt på hvordan det går med dere! Vi lå vel på nyfødt medisin sammen?! Det var virkelig godt å komme hjem, og lenge så det meste lyst ut på vår kant. Nå begynner dessverre skaden å merkes for oss, men ikke for andre enda.

Hvor lenge lå dere på riksen?

Vi har vært tilbake to ganger på kontroll. Den siste gangen var gutten vår alt annet enn samarbeidsvillig.... Det blir nesten litt dumt når du som forelder sitter og sier.. ja men han kan det og det og det............. Vi snakket nå siste gang om barnehage, for han må nok ha et tilpasset opplegg.

Så godt at hun utvikler seg som normalt!!!!

Ellers har vår gutt også plutselig blitt en lettvekter. Har lagt på seg litt lite mellom 3 og 4 måneder, så nå får han tillegg også i tillegg til pupp. Ja for da vi kom hjem begynte han plutselig å suge pupp. Det hadde jeg ikke mye tro på, men han var faktisk kjempe flink! Nå tenker jeg det snart blir bare flaske og grøt. Endte dere også opp med flaske, eller måtte dere fortsette med sonden?

Hadde vært hyggelig å treffes en dag! Kanskje i Sandvika?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8083469-mildenicket/#findComment-8099879
Del på andre sider

Hei!

Jada vi lå på nyfødt medisin sammen:) Vi var innlagt i 2,5 mnd! De siste to ukene var vi dog mest hjemme. Etter mye trening og overleger som nektet å gi opp dro vi hjem uten sonde. Må ha ekstra mye mme i for at hun skal spise nok da. Har kjøpt inn grøt og skal vel snart prøve litt. Bra at din lille kar syns pupp er godt da!!

Synd at dere merker at gutten begynner å få symptomer! Det er vanskelig når en ser slikt vil jeg tro.

Vår er også lite samarbeidsvillig i undersøkelsessituasjoner så forstår din følelse på riksen. Har snakket litt om bhg på helsestasjonen, vår vil nok trenge ekstra oppfølging der. Men, ennå uvisst hvor mye, symptomene vil gjerne tre frem om noen mnd utfra det jeg har lest. Gleder oss så langt over at hun er en nysgjerrig og aktiv jente.

Hadde vært veldig hyggelig å møtes en dag! Sandvika høres bra ut!

Pinga

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8083469-mildenicket/#findComment-8102303
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...