Gå til innhold

Juni: Hjemme igjen fra Tenerife :)


Gjest

Anbefalte innlegg

Nå har Teodor 2 tenner nede og han er så søøøøøt :)

 

Har hatt en kjempefin uke på Tenerife, ville ikke hjem ! Teodor har vært en engel, storkost seg og sjarmert alle :)

 

Anbefales ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ååå..må få høre alt =) aldri vært i syden jeg...( og jeg skal innrømme aldri i oslo heller :( ) så jeg er ikke akkurat bereist :) må høre alt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så deilig. Vi skal ha 6 uker sammen hele mars og halve april og planlegger derfor en sydentur. Men vi har enda ikke fått bestemt oss for hvor turen skal gå. Tenerife er et av alternativene. Har hørt at det er en grei plass å reise med barn. Hvor bodde dere? Hadde vært fint med litt tips om hotell, utflukter, fine strender osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiste med Apollo og bodde på Marylanza, kjempebra ! Var kjempebra for Teodor både på leilighetshotellet og rundt omkring :)

Loro Parque må dere bare dra til, vi ble med Apollo. Kjempebra !!

Var ikke på stranda vi, ble litt tungvint med Teodor følte vi, da hotellet lå en liten km fra strandpromenaden. Mange forskjellige typer strender på rekke og rad. En laaaaang strandpromenade. Flere bra butikker, bl.a Benetton, handlet en del til Teodor :)

Tango er en resturant sm anbefales, nydelig og billig mat, bra service :) Teodor holdt litt av et show der en kveld ;)

Bilder på myspace :http://leenah-85.spaces.live.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at Teodor trivdes og at dere hadde en fin tur! Skikkelig verdensvant allerede, han Teodor!

 

Jakob har også fått to små tenner nede nå. :-)

 

Til Lillemann sin mamma: Jeg har heller aldri vært på sånn vanlig sydentur! Jeg har vært i Oslo, da. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...