Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange timer klarer deres babyer å være våkne i et strekk på dagen før de må ha en dupp, og hvor gamle er de?

Snuppa mi klarer som regel ikke mer enn 2 timer før hun blir grinete og må ha en liten lur. Maks 3 timer (hvis jeg er heldig) før natten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min på 3.5 mnd klarer som regel ikke to timer engang, maks 1.5 og noen ganger bare 1.

Skrevet

Ca 1,5 til 2 timer. Men på natta, ja da kan han være lenge våken,,,

Skrevet

Er 9 mnd og blir supersutrete hvis det går mer enn 4 t. Spørs litt nårtid på døgnet det er også...., på mårran er det mer enn nok med 3 t våkentid

Skrevet

Gutten min er snart 6 mnd og han kan være våken i maks 3 timer dersom det innebærer mat. Men vi har ganske faste rutiner på sovingen da, og har hatt det siden han ble født. Han er våken fra 8.30 til 10.00/10.30, 11.00/11.30 til 13.30/14.00, 16.00 til 19.00 men den perioden innebærer masse moro med pappa, grøt, frukt og kveldstell.

Skrevet

På dagen greier ikke lille berta mi på 5 mnd mer en 1 1/2 - 2 timer før hun må sove igjen...Hun er våken fra ca 8-10 og sover ca tre timer ute i vogna, Så varer hun ikke lenger enn til to-tre og så sover hun en time eller to. Men etter det kan hun være våken til hun legger seg sånn åtte-ni:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...