Gå til innhold

Har dere kjøpt mye babyklær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på om dere har kjøpt mye babyklær til den lille?Er førstegangs,og får så lyst til å kjøpe noe når jeg går i butikkene å ser,men det er kanskje dumt..?har jo ikke erfaring med hvor mye som blir brukt i hver str og hvilken type klær,samtidig så vil jeg ha klart noen klær og,ser ikke for meg at jeg gidder å kjøre avgårde å se etter klær den allerførste tiden med den lille...?(bor ikke i by)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er førstegangs og har heller ikke kjøpt noe. Har jo sååå lyst da, men er i 16.uke nå og vil ihvertfall vente til etter den ordinære ultralyden. Gleder meg :-D

Skrevet

åå,gled deg-en herlig opplevelse:o)

må jo vente med kjønnsbestemte klær da,men andre klær..?

har hittil kjøpt 1nattpysj i 50,og en i større str, og et par skinntøffler.så har svigermor strikket et hentesett.

Skrevet

Åå, ja vi gleder oss veldig!!!

Har allerede vært på 2 tidlige ul( uke 13 og 15), så sett vår viltre skatt :-D, men ser jo mer på den ordinære ul.

Både svigermor og mamma er supre på å strikke, så blir nok hjemmestrikk her også. Kjempekoselig det!!

Skrevet

Jeg er i uke 15 nå, og har kjøpt endel ja.. hehe klarer jo ikke la vær:) har kjøpt litt klær i forskjellige str jeg..

Skrevet

jeg er 26 uker på vei nå å har nesten ikke kjøpt noe, har jo selvfølgeli kjøpt noe da,men ikke så mye. men jeg er så heldig at søsteren min fikk tvillinger i april 06,så jeg arver en hel del derfra=)

Skrevet

er jeg den eneste som synes det er skummelt a begynne a handle tidlig?

jeg pröver ikke a være negativ, men jeg er innbarka realist. jeg har selv mistet, og flere i familien har mistet, og jeg vet hvor fælt det er a pakke alt vekk dersom noe tragisk skulle skje...

jeg kikker og tenker og lengter, men har ikke kjöpt noe (er i uke 19) og kommer ikke til a kjöpe noe særllig för det nærmer seg sommer...

for meg er bare handlingen en ting som jeg kan glede meg til.

Skrevet

Kjøpte noe hvitt i str 50 og 56 med nr 1 for vi visste jo ikke hva det skulle bli! Det gjorde vi nesten med en gang. Da han ble født måtte vi kjøpe noe tøy som var mindre siden han var så liten. Og da ble det også kjøpt i guttefarger etterhvert. Nå med nr 2 har vi ikke kjøpt noe enda. Føler ikke at det er nødvendig siden storebror er 17mnd nå. Hvis vi får ei jente blir det nok handlet inn endel jentetøy etterhvert.

Skrevet

jeg blir helt forvirra av å gå og titte jeg..

aner jo ingenting om størrelser eller hva som er smart eller noe som helst..

så jeg har ikke kjøpt noenting, og det går vel litt tid til jeg gjør det..

min mor har kjøpt et startersett fra Ellos da, det inneholder jo litt av hvert.. og så får vi strikkede sett fra både min mor og svigermor.

Vi har mange å arve fra også, så jeg regner med at vi skal klare oss frem til jeg orker gå og handle igjen! :)

Skrevet

Har ikke kjøpt noe foreløpig. Er nå i uke 16.

Venter nr. 3 og har 2 gutter fra før av og dertil MYE tøy.

Hvis vi mot formodning skulle få vite at vi venter jente (skal på UL på torsdag) så er det nok ikke fritt for at jeg går og kjøper 1 jenteplagg.....

Har lovet meg selv å ikke ta helt av med kleskjøp for jeg vet av erfaring at babyen får mye. Og guttetøy har vi så utrolig mye av - jeg har helt dårlig samvittighet for hvor lite vi har brukt mye av det.

Førstemann begynte i str. 44 fordi han var prematur, 2. mann var knapt innom str 56 før vi var i 62 for han var stor da han ble født.

Men vi får se på fredag om jeg er i butikken og shopper.....

Skrevet

Ikke enda jeg er andre gangs har en jente. det blir en gutt denne gang jeg må vel kjøpe mere men hadde ikke tid heller jeg har bestemt meg vi skal kjøpe om tre uker fordi datteren min vil være med på kjøpet .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...