rampen_ Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 litt intimt spm, men vi er da vel alle i samme båt? fnis jeg har i de siste dagene hatt veldig GUL urin... ser det når jeg har tørka meg... altså.. jeg vet at urinen er gulfarga, men den har vært skikkelig gul liksom!!! Noen som vet hvorfor det blir sånn??? Har i de siste dagene hatt magediare, og kan være derfor kanskje? At jeg ikke har hatt noe næring i kroppen?? Aner virkelig ikke.. den er blitt litt lysere i fargen i dag da..
LillaGumman 07.02.07. Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 sannsynligvis fordi du har mistet væske gjennom diaréen din, så prøver kroppen å konservere mer væske ved å konsentrere urinen din, derfor blir den gulere! Kanskje du har drukket mer væske i dag eller diaréen er bedre, sånn at urinen har blitt mer normal igjen?
snartmammapåny Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 Gul urin er et typisk tegn på dehydrering, drikk mer vann så kommer det seg nok. Ellers så er det jo mange som får gulere urin av graviditeten i seg selv, s trenger ikke å bety noe, men prøv med mer vann du så er du iallefall sikker på at kroppen ikke mangler vann:)
rampen_ Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2007 takk for svar! Tusen takk! Var noe sånt jeg har tenkt på selv da!!! Og diareen er blitt bedre.. holder på maten og alt!!! :-) sikkert derfor den er lysere i fargen... puh sant som du sier kaa82, jeg har fått generelt mer gul urin etter jeg ble gravid da..:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå