tre små... Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 hvor mye spiser deres babyer på 6-7 måneder da??? min får fortsatt bare grøt på kvelden... er fornøyd med det.. men lurer på når jeg bør begynne å gi ho flere måltider... gir dere middag også?
♡ A & E ♡ Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 klompen på 6,5 mnd spiser et grøtmåltid, får en stor flaske mme på kvelden og innimellom ammer jeg. gir ikke middag ennå men spiser frukt
Gjest Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 jenten vår får grøt formiddag og kveld og middagsglass. Men vi er ikke oppe i full porsjon enda...
-carina- Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 Fullammer fortsatt, jeg, mens jeg trener på fast føde... Gutten min er født 20 juli! Men husk at du er hjertlig velkommen inn på juli-klubben for å stille spørsmålet ditt også. Der finner du masse andre juli-mammaer... Er blitt kjempekoselig på de sidene nå! ) Klikk på klubbsider på menyen på venstre side her, så på 2006, så på juli-06... Velkommen inn til oss! )
tre små... Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2007 takk for det -carina- det skal jeg huske på min er født 13 july;) føler ikke jenta mi trenger mere mat men trenger den grøten på kvelden for å bli ordentlig mett.. har mindre melk på kvelden..
kruta78 Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 frokost: grøt + ca40ml mme lunsj: frukt + 200ml mme middag: moste grønnsaker + ca30ml mme kvelds: grøt + ca 90ml mme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå