Gå til innhold

Hvor stor dyne bruker dere?


smula71

Anbefalte innlegg

I det siste har lillemann sparket av seg dyna flere ganger i løpet av natta. Tenkte jeg skulle ta fram juniordyna i kveld og se om den holder seg bedre på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er det 85 x 100 den måler, tro? Jeg bruker votteklyper for å holde fast dyna i madrassen, ellers får du kjøpt dyneklyper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker juniordyne. Gikk fra den aller minste babydynen til junior. Vi bretter den bare inn i benenden. Nå ligger jenta mi temmelig urolig om natten, så både hun og all dyne havner i fotenden uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel gjerne det som vil skje her også. Han bruker stort sett ullpysj, så jeg tror ikke han fryser uten dyne. Jeg hadde bare håpet at det kunne bidra til en litt lenger natt hvis han hadde dyna over seg hele natta. Vi får se hvordan det går i natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker fortsatt 80 x 100. :)

 

En venninne av meg har en halvannet år gammel datter som bruker enda mindre dyne enn det. Hun sparket den mye av seg til å begynne med, men ikke nå lenger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

80x100 her også:-) Men har også et ullteppe under henne, som jeg pakker henne godt inn i når jeg legger henne i sengen - i håp om at hun skal kjenne det litt trangere og tryggere;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Karsten er litt liten, jeg... Her bruker vi 60x80 dyna fortsatt vi... Og vi bruker den på tvers, for vi synes den er for lang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi bruker juniordyne,det har vi gjort i en måndes tid. Patrick sparket bare den andre av seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...