Gå til innhold

Hvofor lager dere ikke profil?

Anbefalte innlegg

Det hadde vært så fint om alle her inne lagde seg en kort profil. Da er det letter å husk folk + at da kan vi sende persolige meld. til hverandre hvis det er ting vi ikke ønsker å dele med alle andre.

Håper dere tar oppfordringen jenter!

:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8082952-hvofor-lager-dere-ikke-profil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan bare svare for meg selv...

Og min erfaring er,etter å ha forstått hvor maktesløse vi er i henhold til personvern her inne,er at det er best å la være...

Fordi det jeg forteller til deg,kan være det du nevner under lunsjen i morgen,og tilfeldigvis sitter noen andre og lytter...

Så for meg passer det å ha det slik.Jeg har kontakt med enkelte herifra privat,men langt i fra alle.En skal stole på dem en omgåes,og en skal være komfortabel med å gi fra seg de opplysningene man velger å gi fra seg...De som ønsker å fremheve sin person,eller bryr seg lite om at ens personlige liv blir blottlagt,kan velge å tenke anderledes.

Man har et liv på nettet-men man har et liv offline også.Ikke alle er åpen om den prøvingen man bedriver.

Jeg ønsker å være tilstede for og til støtte for mine medsøstre på bim,men jeg er sikker på at de ønsker ikke at jeg skal detalj-orientere meg om deres person.Dette ønsker jeg heller ikke at andre skal gjøre vedrørende meg og mitt...:0)

Hilsen

hei Snøfilla.

har laget en profil, men uten så veldig mye personlig informasjon. Ønsker å være ganske anonym her inne :)

Leste i ste at du skal sette inn snart. Jeg skal sannsynligvis ha innsetting mot slutten neste uke, så da blir det kanskje ruging samtidig.

Hyggelig det. Er litt aktivere i rugeperiodene enn ellers. Prøver å tenke på andre ting.

Joda Bula snuppa.

Profil=brukerprofil på bim.

(Ikke den blå pakka med kondomer på super`n).

Der du kan legge ut personopplysninger tilgjengelig for alle på nett.

Samtidig gjør du deg jo også gjenkjennelig da...

Så nå vet du...C";)

Annonse

Ikke så mye nytt egentlig...

Noen bruker heldigvis enda bim slik det er tenkt,til opplysning og fellesskap C";).

Jo,holdt nesten på å glemme.

Vi har fått en ny side,for gravide slitere.

Dit er det mange av oss som ønsker seg !

Hvis du oppretter en profil, har du/ dere mulighet til å sende private meldinger til andre som har profil. Ikke alltid man vil chatte "offentlig" her inne :o) Man trenger ikke utlevere seg selv på profilen, mange har bare fødselsåret sitt ;o)

Gravide slitere finner du ved å gå på "Debatter" i det oransje feltet over til venstre, bla nedover til Gravide slitere og klikk deg inn :o)

Hei Bula!

I profilen trenger du ikke skrive annet enn akkurat det du vil - hvis du ikke vil utlevere deg selv, trenger du ikke det:-) Nå du logger deg på BiM kommer du til "Din egen side", og der kan du opprette profilen din. Jeg synes det er greit å ha en profil, for da kan jeg har mer "privat" kontakt med folk her inne - det er jo ikke alt man vil dele med alle andre.

Lykke til!

:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...