Gå til innhold

Noen som har erfaring med innvendig ul?

Stine89

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:) Jeg har vært på det og jeg tror ikke du skal grue deg!! Det høres verre ut enn det er.

Vet ikke om du har sett det utstyret de bruker, men det er nå hvertfall en stang som ikke er veldig tjukk. Og når jeg tok det tok de på kondom på den stanga. Det kan føles litt ubehagelig når de driver å flytter på den greia oppi der, men det er ikke vondt;)

Jeg fikk også se på skjerm, men jeg var på ul fordi de trodde jeg hadde cyste da så jeg var ikke såå interessert i å se, men jeg fikk nå se og du ser utrolig godt hva som er hva hvis du skjønner... Jeg hadde visst en follikel på siden på livmora som var kjempe liten og den lille prikken så jeg! Så det er utrolig hva man ser;) Jeg skjønner at du gruer deg, håper alt er bra:)

Lykke til..

Annonse

Hei. :)

Jeg har vert på innvendig ul flere ganger og det er ikke noe å kvi seg til! Kan føles litt ubehagelig eneste, men det er ikke vondt. Min lege pleier å si at det er mye verre å gå til tannlege, de holder på i en halvtime, mens innvedig ul bare varer 6 min. :) Er også en veldig spesiell opplevelse å se den lille. Håper alt står bra til, ønsker deg lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...