Gå til innhold

Hjelp hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal jeg gjøre når man er gravid å alt er håpløst?Svigermor er ei bitch å jeg får kjeft fra typen bare fordi jeg sa til svigermor om dem ikke kunne komme i 6 tiden istedenfor siden vi skulle vaske å det hadde hun tatt ille opp siden dem skulle noe,jeg sa det var greitt å likevell da å komme i 5 tiden.Nå har vi ikke fått vasket gulvene siden før jul å jeg har hatt ondt i hoftene å alt.Så hadde min datter trodd hun ikke ble ønsket hjem å gråtet å blabla ukeblad.Hvordan i h...kan dem ha missforstått noe sånt å lagt ord i munnen på jeg ikke har sagt?Nå er typen sint på meg fordi han sier han må alltid stå mellom barken å veden.Ikke min feil senile teite svigermor liker å missforstå hele tiden å det er faen ikke første gangen.Nå vurderer jeg aldri mere å ta telefonen å for det andre vurdere å få noen andre til å passe vår datter når jeg skal føde.Svigermor hold deg laaaaaangt borte!!!Jeg ønsker fred å ro å nå når jeg går gravid å alt så skal alt f...skje.Det er ingenting å forklare,det er bare hun som har missforstått å det gråter jeg nå over i sinne fordi det ødelegger for mitt forhold til typen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mannen din skal begynne å stille opp for deg. La han ta gulvet, du skal da slippe å holde på med rengjøring nå. Menn har vanskelig for å si imot mødrene sine, det må vi bare innse. La noen andre passe datteren din akkurat når du skal føde, men ikke la mannen din få følelsen av at han må velge, det er ikke smart. En annen ting er å sette din datter i midten. Hun skal skjermes for gnisninger mellom dere. Dårlig av moren hans å legge det fram sånn ovenfor din datter. Du fortjener fred og ro nå... og du har lov til å reagere akkurat sånn som føles natulig for deg ( hvis du har bekkenløsning som det høres ut som, skal du ikke provosere det så det blir verre.. nå får mannen din vise at han er mann ellers skal jeg dra han i øra)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...