Gå til innhold

Mazza

Marit 75

Anbefalte innlegg

progynova er østrogentilskudd, må ta det tom 12 uke siden jeg har hatt fryseforsøk. kroppen produserer visst ikke alt selv ennå.....hvis ikke går det galt med svangerskapet, og da er det jo ikke så kult å glemme å ta de liksom!!

Har fri frem til onsdag nå, skal bare på et møte på mandag......så nå er det bare kos hele helgen. Blir endel sofasliting ja, er liksom ikke så ivrig på å komme meg ut på kveldene akkuratt , men må vel snart begynne å ta opp tråden til venner igjen, så de ikke forsvinner helt hehe

alt er jo bare et ork da....

Fortsetter under...

Regner med du nyter helgen allerede :) Jeg skal ut med noen venninner i kveld, men fatter ikke helt hvordan det skal gå for jeg er så vanvittig trøtt :( Er så kvalm om kveldene, men har nå kjøpt ingefær tabletter på helsekost så håper det hjelper. Må prøve å sove en liten time på sofaen så jeg holder ut kvelden. Har ikke sagt det til de enda - vil vente til etter UL på onsdag. Kos deg i helgen vennen :)

Har vært hjemme i hele dag , vaska huset og ligget på sofaen , deilig med en fridag :) såvidt vært utafor huset med bikkja...hehe ho er like slapp som meg!

I kveld blir det tv titting for alle penga, skal ikke bevege meg noe sted.....ja det er rart det heter morgenkvalme...man er jo ikke akkuratt kvalm bare på morgenen!

Du får kose deg masse ute, og god helg

klem

Klarte meg bra i går kveld. Vet ikke omdet var den nye tablette som reddet meg... Gikk greit så lenge vi satt ved bord og spiste, men når jeg sprang til bilen sent på kvelden kom brekningene for fullt :( Kom meg heldigvis i hus før det ble uhell. Litt uvanlig dette for meg å være lenket til sofaen - bruker å være i full fart hele tiden. Men jeg har ikke lov å klage, for får jeg min etterlengtete baby i september er alt flott!!! Stemmer ikke helt med morgenkvalme med meg for jeg sliter på kvelden. Like greit da slik at jeg kan gå på jobb. Nå skal jeg sløve resten av helgen og bare kose meg med min kjære :)

Bare fire dager igjen :)

så flott da...syns jeg ser deg på vei til bilen hahaha ;)

heldiggrisen som bare har 4 dager igjen, her er det faktisk hele 9 dager igjen!! Men jeg ligger jo uansett litt forran deg i løypa hihi....11 uker imorgen!

Nå er det pizza på gang her i huset , også skal jeg kose meg med smågodt og brus...deilig...

Ha en flott kveld!!

Annonse

Hei,

Føler at det er en evighet siden jeg har vært inne her nå. Har hatt besøk de siste dagene så prøvde å holde meg unna siden de ikke viste om vår situasjon. Har vært skikkelig dårlig den siste tiden og spydd mye + influensa :( Men de to siste dagen har jeg vært i fin form og heldigvis for det siden vi har hatt overnattingsgjester.

Jeg er så spent på morgendagen!!! Har en god følelse siden jeg har vært så mye kvalm. Det er iallefall helt annerledes enn sist. Håper bare hjertet fortsatt banker!!!

Vi fikk time til den ordinære ul i dag, skal 19. april. Litt rart å få innkalling til den når jeg fortsatt er usikker på om det går bra... Har du fått time til den?

Håper formen din er bedre kjære venn. Men vi får se det positive på det at det er ett godt tegn.

Klem

hallo!

å stemmer det...du skal jo på UL imorgen....ojojoj blir spennende!!!

Gleder meg til å høre hvordan det går :)

Hakke fått time til ordinær ul ennå jeg...sukk....hihihi håper jeg får før deg...

Du skal nok se at alt er bra imorgen ja, ikke no problem det...

Litt bedre idag , har vært ute å gått laaang tur med sønnen til en venninne...puh jammen er det slitsomt med svær vogn i snøen!! Nå er det bikkja sin tur før jeg skal på kino...Mars og venus heter den vel....

Masse lykke til imorgen!!!

klem

åååååååååååååå så flott Heidi! Det var jo akkuratt den nyheten du ville ha ;)

Er kjempeglad på dine vegne, nå er det bare å krysse for at det går bra m meg på tirsdag.....noe jeg har stor tro på! Det gikk vel ikke an å se kjønnet nå eller? Er så spent på det jeg .....har jentefølelsen jeg....hva m deg, har du noen følelse av hva det er? Og vil dere vite det?

Akkuratt kommet hjem fra jobb jeg nå....og jobb igjen tidlig imorgen...730...puh! Så nå er det bare en kjapp tur innom før det er natta...

God klem

Annonse

Så kjekt da :) Du er 6 dager foran meg da med ul. Jeg håper på jente da :) Det går bra med deg på tirsdag - no skal vi bare kose oss å nyte livet som gravide :) Jeg har fortalt det til flere venninne i dag og alle blir så glad på mine vegner :) Har lyst å fortelle det til alle, men må vel vente litt til. Har du fortalt det til flere. Legen sa til meg at nå var det bare veldig små sjanser for at dette ikke går bra. Nå skal alt bare modnes fram mot fødselen. Jeg er bare så overlykkelig :)

ja da satser vi på jenter da hehe......men er jo egentlig samme hva det blir...er bare glad for at det blir no jeg!

legen sa til meg at det var over 95 % sjans for at det nå gikk bra , det er ofte i den fasen hvor hjertet skal begynne å slå at det går galt sa hun......og nå har det jo slått i mange uker alt....er jo allerede 11+4 idag...helt sykt...og imorgen er det " bare" 200 dager igjen til termin hahaha

Natti natti

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...