Gå til innhold

Til andregangs gravide.... Hvordan ser magen ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte min sønn i Oktober 05, og er nå gravid med nr.2. Har tydeligvis ikke rukket å stramme opp magemusklene igjen for hvis jeg prøver å stramme er jo magen min helt skjev. Det ser utrolig dumt ut. Lurer på hvordan den vil se ut etter denne fødselen..... Jeg er nå 13 uker på vei og lurer virkelig hvordan magen kommer til å se ut etterhvert....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fødte en sønn i juli 05 jeg..magen min nå ser helt grei ut..er 17 uker på vei å har en ganske stor kul allerede..blir nokk større herre gangen.. d går vell seg til ettervert håper jeg. og jeg håper oxo de kiloa og magen forsvinner etter fødselen...

Lykke til videre i svangerskapet=O)

Skrevet

Jeg og fødte i oktober 05, og nå er jeg 23+2 og magen er stoooor!!!!! Føler meg mye større denne gangen, så lurer litt på hvordan dette skal ende. Men skeiv er han ikke....

Skrevet

Fødte i 2004 jeg, og føler kroppen var helt seg selv igjen, men likevel merker jeg at magemusklene har sklidd fra hverandre tidligere denne gangen. Når jeg står og bøyer meg bakover (svaier ryggen) er det en tydelig "sprekk" mellom magemusklene på toppen av magen.

Men når jeg står vanlig er magen rund og fin da, bare tidligere stor denne gangen..

Skrevet

Magen min ble fin etter første fødsel, men etter de neste to gikk det lengre tid på å få den strammet inn igjen. Så jeg lurer på om den går inn etter 4:).

Skrevet

Jeg fødte sept 05 og føler kroppen er seg selv igjen. Magen er stor, er 17+5

Skrevet

Fødte mai 05. Magen kom noe raskere denne gangen (er 22 + 3) nå.

Skrevet

jeg fødte okt 04, og er 18+6 . magen kom med det samme denne gangen, jeg føler jeg alltid ligger et par mnd foran sånn som jeg så ut den gangen;-)

Skrevet

Som om jeg skulle sagt det selv :-)))

Skrevet

Gravid mage, men synst selv den er myk ennå. Men det er fordi jeg hadde noen kilo ekstra når jeg ble gravid. Min er også litt skjev, men nå er jeg 20+3 å det ser ut som om det retter seg ut nå.

Skrevet

Jeg fikk gutten min i des 04 og er 15+3 i dag. Magen min har kommet veldig tidlig denne gangen - var på kontroll på onsdag og legen målte livmoren min til 15 cm! Ligger over det grønne skraverte feltet...

Ellers er magen min mye lavere og litt rundere enn sist.

Skrevet

Jeg fikk jenta mi i des 05, magen ble helt fin igjen. venter nr 3 i juli og magen kom veldig fort denne gangen.

Skrevet

jeg fikk gutten min mai 06,og er nå nesten 14 uker på vei..

magen har ikke kommet hos meg enda..

Skrevet

Heisann!

Jeg fødte juli-04 og er 25 uker nå. Var utrolig stor forrige gang, var 85 kilo og 156 høy..ha ha teletubbi!! Men magen ble normal igjen uten strekkmerker ikke så alt for lang tid..7-8 mnd.. Blei stor mye tiligere denne gangen så jeg lure på hvor dette ender...he he. Men er ikke bekymret!

Skrevet

Fødte i mai 04, og er no 25+0. Magen min er ikkje mykje større no, men min er skeiv og.

Tutta som er bar til 2004 låg mest mot høgre, og det gjør den her og no, så magen er mykje meir tøyd og sprengt mot høgre.

Skrevet

jeg fødte en gutt i mai06 å er nå 19 uker på vei, å jeg synes jeg bare ser feit ut jeg..... magen hadde ikke rukket å trekke seg sammen nesten før jeg ble gravid igjen(lillegutt var 4.5mnd)...

så jeg syntes jeg bare ser vassete ut... men om jeg strammer litt på magen så er det en liten kul der=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...