Cicci79 - ble mamma 16.02 Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Hei dere, Har termin i dag, og synes lille gutten har begynt å bevege seg mer igjen de to siste døgnene... Noen som vet om dette er et tegn på at det nærmer seg fødsel. Har i tillegg hatt skikkelig "luftsmerter" i natt. Leste her inne at luftsmertene faktisk er svake rier. Synes også utfloden er mye mer flytende... eller kanskje det har begynt å lekke fostervann? Noen råd eller erfaringer?
Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Hei du. Nå må du se å få ut den lille gutten din så vi får se dere neste torsdag! Snuppa mi ble også litt mere urolig de siste dagene før hun kom. Men som ved sist fødsel testet jeg brystpumpa mi, og fødselen startet 1 dag etter. Prøv den, hvis du ikke har, ta deg en tur til Lillestrøm så får du låne min! he he. Du er vel den ikke den rette å si dette til ,men nå savner jeg magen min og de små sparkene, enn så lei jeg var på slutten. Hun blir to uker til tirsdag, så tiden går fort. Du får ha lykke til, hold oss oppdatert. Klem
Cicci79 - ble mamma 16.02 Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2007 Tusen takk! Ja. Jeg løper trapper og vasker vinduer så nå håper jeg han kommer seg ut snart. Takk for tilbudet. Skjønner godt at du savner magen jeg, det har jeg allerede tenkt på. Ja fy... tiden går fort. Håper dere koser dere masse med lillejenta. Jeg skal holde dere oppdatert, så sees vi kanskje den 15. på Barista. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå