Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Er gravid i uke 38 og har gått med hodeverk i ca en uke i tillegg til å være øm øverst i magen. Idag er jeg litt småkvalm...... Har lest at alt dette kan være tegn på svangerskapsforgiftning. Har ikke noe særlig vann i kroppen og har heller ikke hatt noe protein i urinen ved tidligere kontroller. (2 uker siden sist) Ønsker ikke å virke hysterisk, men begynner å bli litt nervøs. Skal til jordmor på torsdag. Skal jeg vente eller er dette noe jeg burde sjekke opp snarest? Hvem skal jeg event. ringe? Jordmor, legevakt, føden?
prins 07 og prinsesse 09 Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 hvis du er i tvil ville jeg ringt føden å fortalt når du va på kontroll sist, og aat du synes d e lenge til tors fordi du er nervøs for dette. du får sikkert komme en tur å de kan sjekke
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 Hva er det de må sjekke? Protein og blodtrykk? Kan jeg få gjort dette på legevakten? er litt lang veg til sjukehuset!!
Gjest Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 jeg ville ringt føden og fortalt hvordan du føler deg..er litt lenge å gå helt til torsdag med plagene dine.. jeg var på kontroll på onsdag og da fikk jeg beskjed om å ta kontakt med føden uansett hva det var. iallefall hvis det var noe som kunne tyde på svangerskapsforgiftning.. men nå hadde jeg det med min første, men vil tro at det gjelder alle sammen..bedre å ringe 1 gang for mye enn å ikke ringe i det hele tatt.. kanskje du får komme til dem tidligere, slik at de kan undersøke deg..
Gjest Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 de sjekker vel urinen din..om du har mye eggehvite o.l.. bt, ødemer og ellers almenntilstanden din..hvis du har lang vei til sykehuset, kan de sjekke dette på legevakta..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå