ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 ...i sofaen. Stod og holdt seg i kanten på ryggstøet. Gjorde det 3 ganger. Så ut som hun fikk helt kick av det!! *ensmulestolt* )
Muffinsmamma Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Ikke sant det er stas? Min gutt gjør også det, og det har tatt utrolig kort tid fra han reiste seg første gang til nå,når han holder baren med en hånd og har full kontroll, og går såvidt rundt i lekegrinda mens han holder seg. Han øver masse på å komme seg ned igjen etter at han har reist seg opp. Det er spennende å se hvordan de finner ut av ting!
Mathoka Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 Hi hi...ja, er moro! Og hun blir jo selvfølgelig stolt selv også =) Da kan du bare glede deg til mye frustrasjon over det å komme seg ned igjen nå hun er sliten av å stå =) Det er nemlig veldig skummelt i begynnelsen... Lillegutt har begynte å reise seg uten støtte han nå, venter på at han skal begynne å gå, ikke så lenge til, tror jeg...¨år bedre og bedre med støtte nå, og har veldig god balanse...spennende denne utviklingen altså!!!
Ca-ma og Chris:) Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 ja det er kjempekjekt og faktisk se at de er blitt små mennesker som faktisk er gått fra å være helt hjelpeløse til faktisk å klare å spise og drikke selv på bare noen måneder.... :)
Ca-ma og Chris:) Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 ble litt mange "faktisk"er her men er så enig!!!!! hihi.....
*toppris* Skrevet 4. februar 2007 #6 Skrevet 4. februar 2007 grattis:) hvor gamle er de? gleder meg slik til min begynner..*sukk*... små gleder er virkelig store!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. februar 2007 Ja, det går virkelig unna! Har regnet med det ville komme snart, så først på fredag senket jeg sprinkelsenga. Og det var tydeligvis på høy tid
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. februar 2007 Takk =) Hun er 9 mnd.
Mathoka Skrevet 4. februar 2007 #9 Skrevet 4. februar 2007 Gutten min er 9,5 mnd nå, reiste seg opp i stående da han var nesten 7 mnd, så har virkelig teken på det nå =) Det er moro når de gjør nye ting altså...
-carina- Skrevet 4. februar 2007 #10 Skrevet 4. februar 2007 Oi, så gøy da! Nå er hun på vei til å bli stor!! ) Skjønner godt at du ble stolt, ja. )
glad_jenta Skrevet 4. februar 2007 #11 Skrevet 4. februar 2007 moro ja;) min sto i senga om morgenen på 7 mnd dagen han:) gøy!! å tok sine første skritt på 10 mnd. dagen:) moro:)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #12 Skrevet 4. februar 2007 Hihi Var morro å se på- for det var helt tydelig hva det var hun prøvde på. Hun vart helt innbitt og skrek, når hun ikke fikk det til, men ga seg ikke! Måtte ringe sambo og fortelle det. Han trodde meg ikke først....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå