Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så det var den. Lurte jo på hvorfor den drøyde så lenge, men nå er den her for fullt! Er 23 uker på vei, og i går skulle jeg vri meg å hente noe, og hørte liksom det løsna i romperyggen (eh, nytt ord, langt nede i ryggen altså)

Så nå er det vondt å sitte, reise seg, sette seg, bøye seg og å gå. Trudde i morges at det var gått over, men før jeg kom meg ut av senga oppdaga jeg at det var det IKKE. Så må man bare ta det med ro, og håpe man klarer å gå på jobb i morgen.

Hjertesukk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp jepp. kjente det for første gang i dag, er bare i uke 13.... er ikke så ille ennå, men må tenke veldig på å ikke sitte med bena krysset (må altså skreve hele tiden- neida, men føles slik for jeg liker å sitte med den ene foten under den andre) for da knepper det til i rumperyggen (:)) når jeg reiser meg. fikk BL tidlig sist også, men kke så tidlig, har i grunn bare gått og ventet på det nå. har bestemt meg for st jeg skal være i full jobb frem til sommeren, jeg skal skal skal!!! så vi får se da, hvordan det går. vær i alle fall forsiktig med kroppen din så du ikke får varige plager etter at nurket har kommet til verden:)

Skrevet

Jeg er i uke 16, har nå kjnet bekkenet siden ihvertfall uke 10! dette er tredjemann og det kommer tidligere ig tidligere........ Men denne gang går jeg og tar jeg behandling en gang i uka, det vil si to uker til akupunktur og en uke til naprapat osv. det hjelper!! for 5 uker siden hadde jeg problemer med å gå på kvelden, snu meg om natta osv. så tok jeg noen intensive behandlinger i to uker, og alt er annerledes. jeg kjenner det på kvelden, men er bra om morgenen, og jeg jobber fullt i småbarnsavdeling i barnehage. jeg vil ihvertfall anbefale akupunktur på det sterkeste mot BL!!!

Skrevet

Jeg venter nr 3 og har hatt bekkenløsning med gangvansker med de to første, kom allerede i uke 10 med siste. Er nå i uke 17 og hadde ingen bekken smerter før igår, uff er nok på den igjen. Trodde jeg skulle være heldig å slippe denne gangen. Tror dette svangerskapet kan bli langt og tungt. Lillemor er bare 14 mnd så må jo løfte henne en del, får ta en dag om gangen.

Skrevet

Ja, det er ikke bare bare. Men jeg er faktisk i fin form idag. Rart at det kan variere sånn? Håper at jeg holder meg sånn her, da trenger jeg ikke mer enn den 50% sykemeldinga jeg har. Hurraheioghopp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...