Gjest Skrevet 4. februar 2007 #1 Del Skrevet 4. februar 2007 Ja så var vi kommet hjem fra hytten. Hun nektet å sove i den...pleier å sovne kl.18,30, på lørdag la hun seg ikke før 22,30. Men det var midt i dobbelsengen...ga opp! Nå kom vi hjem og hun la seg i sengen sin og sovnet i løpet av 5 min. Liten skrue det der...skeptisk skeptisk skeptisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 4. februar 2007 #2 Del Skrevet 4. februar 2007 hehe, huff da:) Ei sta lita frøken:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 4. februar 2007 #3 Del Skrevet 4. februar 2007 Ja de vet hva de vil disse små!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NEI-TIL-LAKEN Skrevet 4. februar 2007 #4 Del Skrevet 4. februar 2007 jeg har brukt reiseseng som vanlig seng, bare putta vanlig madrass i den, så når vi skal på tur regner jeg med snuppa sovner med en gang siden hun er vant til den!! time will show! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smula71 Skrevet 4. februar 2007 #5 Del Skrevet 4. februar 2007 Har ikke hatt han i reiseseng før. Siste uka i februar skal vi på vinterferie, da blir det kun reiseseng. Kanskje vi bør ta et par netter i reiseseng før vi drar?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 4. februar 2007 #6 Del Skrevet 4. februar 2007 Sikkert ikke dumt. Ellers går det jo evt å bruke bagen til vogna - den er iallefall frøkna her vant med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. februar 2007 #7 Del Skrevet 4. februar 2007 Ja vi la henne en natt i den før vi dro+på dagtid. Men når den kom ut fra rommet hennes reagerte hun med en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå