Gå til innhold

Hn er så urolig !! (marking og stønning)


Bratsj

Anbefalte innlegg

I flere timr hver dag driver mini og makr og stønner og vrir seg.

De siste dagene har det nesten vært hver ledige time når han ikke enten spiser eller sover.

Han ligger og vrir seg, marker og stønner og knirker - gråter ikke.

Jeg klarer ikke lese tegnene hans, om det er sult eller smerte eller tretthet.

For han kan gjøre det bare kort tid etter at han har spist, rett etter at han har sovet 3-4 timer, og rett etter en full bæsjebleie.

Og når ha er slik er det ingenting som hjelper, ikke hverken byssing eller bæring eller smokk.

Eneste som får ham stille er pupp, men det føles feil å gi ham når han ikke egentlig er sulten, da blir det mye småspising og dårlige ordentlige måltider.

Hva kan dette være og er deres sånn ?

Synes det er blitt verre de siste dagene...

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mira er begynt å bli veldig sånn på kvelden. Koser seg med stell og kos, men plutselig er det knirking og sprelling.Ikke noe særlig gråting, bare surring.. vært sånn litt over en uke.

Blir masse småspising da det er det eneste som hjelper, så alle spiserutinene er helt tøysete på kvelden. Med den følge at hun ikke blir ordentlig mett til natta og er tilbake til x antall måltider på natta...Slitsomt :-/

Hvor gammel er gutten din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er riktig å gi pupp når de vil ha det, jeg. Her i huset bryr vi oss hvertfall ikke om spiserutiner ennå. Han får mat når han er sulten, og når han bare trenger en liten slurk å roe seg på. Ask er nemlig også skikkelig mark om kvelden, og pupp er det eneste som funker. Jeg har lest at babyer ofte spiser hyppig om kvelden, og at de da får i seg mye av den næringsrike melken. Og det er jo bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg gir henne mat når hun vil ha det...Er litt vanskelig det der, for hun får mm fra flaske og da er det ikke alltid lett å vite hva som er den fete melken...? Gir henne melk pumpet fra kvelden på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mini er 8 uker.

Prøver å la det gå iallefall 1,5 time mellom hver gang han får mat, han blir jo aldri riktig sulten og aldri riktig mett hvis han skal småspise 3minutter og sovne, hver time.

Hvis vi holder på smokken hans en stund og overser stressingen hans, klarer han noen ganger å sovne litt - derfor tror jeg mest på at det er tretthet, kanskje kombinert med litt ubehag i magen (kan ikke være smerter, for da hadde han ikke klart å sovne)

Nå fikk han mat kl 17, var litt våken og lekte, begynte å stresse, sovnet en halvtime, så fikk han enda litt mat kl. 18 og så stresset han i nesten en time, før han sovnet for 45 minutter siden igjen.

Sånn går kveldene...

Vi sluttet med Minifom etter infoen som kom her for noen dager siden, men nå lurer jeg på om vi skal fortsette en uke eller to til likevel - hvis det kan fri ham for dette ubehaget og hjelpe oss å få rutinene på plass...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat likedan har Anine vært noen dager også. Tidligere kunne hun være mye våken og blid på kvelden, mens nå er det bare sutring og kaving hvis hun er våkne. Kaver også en del når hun får pupp, etter hun har spist skikkelig en stund. Så på kveldstid her er det mat ofte hver halvtime. Noe som kan være slitsomt til tider......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...