Gå til innhold

Juni: Behandlingen til Mathias trengermersøvnDÅTTno


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei:)

 

Tenkte jeg skulle si hvordan det går med behandlingen til Mathias, siden du var litt interressert:)

 

Vi var hos refleksologen igjen 1. feb og han så forbedring. Som jeg også gjør:) Koppen til Mathias produserte fortsatt alt for lite av et stoff som kroppen trenger for å få sove (seratonin tror jeg han kalte det), men han er ikke like stressa eller hyper i kroppen som tidligere. Han flakser fortsatt en del med armene, men det er sååå mye bedre at herremalla. Beina er helt "bra" om man kan si det sånn:) Jeg har ikke merket sååå tydelig og plutselig forandring/forbedring etter den siste behandlingen som den forrige, men jevnt over har han blitt mye bedre. Reflksologen ville at vi skulle se an til 12. feb (da kom han hjem fra ferie), han mente vi skulle merke bedring for hver dag nå så vi avtalte ingen ny time. Vi skulle heller ringe han om det ikke ble bedre.

 

Mathias gulper fremdeles ikke no særlig, bare en sjelden gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så BRA at det går bedre!! høres absolutt veldig spennnende ut det der!!

 

det viktigste er jo at mathias får det bedre.. og det høres det jo ut som han har! ser på en tråd over her at han er veldig tidlig ut med å krype! min kar begynte å åle 6,5 mnd. har hørt flere sier han er tidlig ute(men normalen er jo stor da), men 5 mnd.. åjåj. blir litt svett av å måtte passe på hele tiden!!radiusen hans på gulvet er jo utfor stua og kjøkkenet nå. nå skal han på badet og på soverom...ut i gangen. ja det her vet du jo alt om!!

 

min kar er litt småstressa enkelte dager. adsl kaller vi han.. synes han er mer aktiv enn mange andre på hans alder. men likevel er det vel ikke så mye som mathias.

 

her i huset gikk gulpinga mer og mer tilbake jo mer fast føde han fikk. så nå er det sjelden han gulper. føler med det hvis det ikke har hjulpet hos dere. gulping er pyton. en stund var et par flekker på en topp høyst akseptabelt å gå på kafe med. man ble jo gulpa på i ett sett!!! godt at det er over da!!!!

 

krysser fingere for dere, at roen kommer snikende!

 

det jeg har inntrykk av her hjemme er at søvn avler søvn. han kan nesten sove så mye han vil p åformiddagen, bare han ikke sover etter 17. da blir det bare tull med legging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er helt nydelig!!!:) og sikkert veldig deilig for mathias...jeg merker han "har det bedre med seg selv" om jeg kan si det:)

 

ja han var utrolig tidlig ute med å krype, men de på hs sa ingenting annet enn at det var usedvanlig tidlig. hører mange som får "kjeft" når barna er tidlig ute for da har foreldrene med 99% sikkerhet stressa barna til å åle, krype, sette seg opp etc! mathias satte seg opp 2 dager før han ble 7 mnd og det er såvidt jeg har skjønt tidlig det også.men jeg kan med hånda på hjerte si at jeg ALDRI har stresset Mathias til noe...det klarer han fint på egen hånd! og det er jo faktisk noe av grunnen til at vi er til behandling liksom...!

 

vet ikke om jeg har sagt det men mamman (sykepleier hun også) min var veldig redd mathias hadde cp (fra han ble født har han fektet med amene og sparket med beina HELE tiden, han lå helt seriøst aldri i ro i våken tilstand, ikke når han spiste fra puppen, skiftet på hanlå på gulvet etc.). Hun turde ikke fortelle meg om hennes bekymringer før Mathias var rundt 5 mnd og hun kunne si med sikkerhet at han ikke hadde cp.

 

Gulpinga til Mathias endra seg ikke så mye fra mm og mme til fast føde...altså noe forbedring var det jo...men det var fortsatt mer enn plagsomt for både han og meg(og andre i nærheten):) jeg er så glad det ikke var reflux jeg da:)

 

Roen kommer nok snikende her:) Det er lenge siden jeg har "sett så lyst på fremtiden" som nå:) Det er så utrolig deilig. Nå kan jeg ut å kjøre uten å grue meg, dra på shoppe tur uten å grue meg, besøke venner etc uten å grue meg:) Det er helt herlig:):):)

 

At søvn avler søvn tror jeg på:) men vi har igrunn aldri fått prøvd det helt ut:) men merker forskjell på de dagene han sover lite på dagen, da er han gjerne vanskelig på natta. jeg har aldri vekt mathias når han sover, siden han har problemer med å sovne og ikke sover så lenge. Så her i huset er det bannlyst å vekke tassen:) Han får sove så myyyye han bare vil og klarer:)

 

Nei nå går det så bra her og det er så deilig. Jeg kan ikke få rost han refleksologen nok!!!!!! Dette er en helt ny verden for oss:) Helt nydelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at han har det bedre og at du merker at han har det bedre må jo bare være helt fantastisk!!!

 

jeg har ikke vært borti så vanvittig mye alernativ behandling. men kona til pappa styrer med mye sånt, og har møtt masse forskjellige folk gjennom de. veldig interessant. var selv hos homeopat da jeg fikk en brystbetennelse. feber og alt det der. klarte ikke å pumpe, sto i dusjen til jeg nesten hadde svømmehud mellom fingrene. kunn eheller ikke få rost nok altås!

 

hos en vanlig lege hadde du aldri fått hjelp.. garantert ikke..!! krysser fingrene for dere!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...