Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er 13 dager siden sist Mary bæsjet.. virker ikke som hun har noe som skal ut heller.. hun har hatt litt vondt i magen de to siste dagene, men det tror jeg kommer av at jeg drakk eplenektar. hvor lenge kan det egentlig gå mellom hver gang de bæsjer?

hun er 2 mnder og får kun morsmelk.. tisser som vanlig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde tatt kontakt m helsesøster evnt legevakt for syntes d hørtes litt lenge ut. ei venninne av meg fikk beskjed om å kontakte helsesøster hvis sønnen ikke bæsjet på en uke for han slet litt.

lykke til.

Skrevet

Prøv med litt olje på en q-tips som du så smører rundt åpningen..

Funket her:-)

Skrevet

prøvde det q-tips trikset før en dag, men det hadde ingen effekt..

hun får ut luft, og kan ikke forstå at det ikke skal komme noe mer enn luft sånn som hun fiser innimellom;)

tror jeg skal ringe på helsestasjonen eller lege i morgen om det ikke kommer noe.. føler meg orntlig spedbarnsmamma nå som jeg går rundt og tenker på bæsj halve dagen;)

Skrevet

he he, ja d er sant! du føler deg passe mamma når samtalene går i bæsj og dens farge og form! hehehe!

Skrevet

Jenta min hadde det sånn lenge. Jeg prøvde noen ganger med sviskesaft eller/og malt, og da kom det i alle fall (det kan såklart ha vært tilfeldig).

Andre knep er å "måle feber", og bevege termometeret ørlittegranne. Eller bevege på beina til barnet, og på den måten massere magen.

Fikk beskjed om at alt opp til 14 dager er normalt, når barnet er morsmelkernært.:)

Skrevet

Jepp, jeg har også lest 14 dager uten bæsj når de får pupp er normalt..

Skrevet

14 dager er normalt, har hørt om de som ventet en mnd. Alt absorberes...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...