Gå til innhold

#Sarah#

Tullemor1 & Gullemitt :-)

Anbefalte innlegg

Hei... takk for sist hehe.. tenkte bare å høre med deg igjen.. du vet etter at jeg var på do på lørdag fikk jeg jo en klump ca 1,5-2 cm stor og et par slike slimgreier æsj sorry hehe... har ikke blødd noe etter dette, kun litt spotting.. men veldig veldig lite..

Jeg trodde det var vanlig å blø en del etter at man mister??

Er litt roligere nå, har bestemt meg bare for å slappe av å vente på u.l på fredag...

Håper alt står bra til med deg i dag og at du har hatt en fin helg...

Når mistet du forresten?? hvilken uke?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8081488-sarah/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff a meg, det høres litt kjendt ut...

Det som kom ut hos meg var på størrelse med en 5 kr. + at det var litt hud farg på dette i tillegg til blod... Jeg mistet da jeg var 5 uker på vei...

Prøver å ta dette så positivt jeg bare kan, men jeg må jo innrømme at det er litt tungt... Det hjelper jo å vite at jeg har litt på frys...

Det er bare det at jeg har noen venner som vil ha meg med på en fest i helden som kommer og jeg vil bare være hjemme og slappe av... Synd de blir litt forbanna og sure på meg, men det får bare være... Todde vel egentlig at msk. som selv har mistet, kunne forstå at jeg bare vil slappe av en stund....?!

Tibake til saken...

Jeg mistet mandag 29, har blødd mye etterpå, men det er på vei vekk nå...

Da jeg snakket med han på gyn på fredag, sa han at det var veldig vanlig at man sluttet å blø etter SA, men det var heller ikke uvanlig at det økte og at en kunne blø i opptil flere uker...

Så nå må jeg bare gå og håpe på at mensen snart kommer...kan være jeg må vente i flere mnd, sa han, hvem vet....

Hvordan går det med deg nå da...og ikke minst i helgen, selskap og alt...?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8081488-sarah/#findComment-8081853
Del på andre sider

Alt har vært topp her, har blødd mindre.. og som sagt når jeg tørket meg på lørdag var det en liten klump som en ert som var på papiret, ikke større og jeg er jo 5+5 på vei.. og jeg blør kun når jeg er på do og tørker meg litt oppi der hvis du forstår hehe.. og i dag søndag har jeg ikke blødd noe... deilig.. men får jo se om det kommer mer da hehe..

Nå har jeg blødd fra og til i 10 dager men kun forrige helg med en del murring.. siden mandag har jeg ikke hatt vondt i det hele tatt, selv ikke når den lille klumpen var på papiret.. merkelig greier.

Men er mer rolig nå, får svar på blodprøve i morgen, tar også en ny og drar på u.l til fredag..

Får håpe mensen kommer snart og at du kan være i gang snart igjen.. klem og klem og klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8081488-sarah/#findComment-8082018
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...